رییس دانشکده علوم قرآنی مراغه :

نقد غیرمنصفانه از دولت‌ها غیرقابل قبول است

1398/10/06 - 11:40 - کد خبر: 10458 نسخه چاپی

نصر: رییس دانشکده علوم قرآنی مراغه گفت: نقد غیرمنصفانه از دولت‌ها غیرقابل قبول بوده و زمینه ساز ایجاد شکاف، یاس و ناامیدی در جامعه است.

به گزارش نصر،  حجت الاسلام حمید محمدی راد روز پنج‌شنبه در مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت دهه بصیرت اظهار داشت: نقد از دولت همراه با خشونت، وارد کردن خسارت و هزینه قابل قبول نیست و به فرموده رهبر انقلاب اسلامی بدگویی از سران قوا موجب ضربه و ضرر به کل نظام است.

وی با اشاره به اینکه هیچ دولتی بدون عیب و ایراد نیست، افزود: مردم ایران اسلامی اهل فرهنگ، منطق و تمدن هستند و باید نسبت به کاستی ها و مشکلات با هدف حل آن ها ورود کنند.
محمدی راد افزود: باید همه به میدان بیاییم و در انتخابات با حضور پرشور جواب دندان شکنی به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بدهیم.
وی گفت: امروز تاکتیک دشمن تغییر کرده است و باید هوشیار باشیم چرا که دیگر به صورت فیزیکی با ابزاری همچون داعش وارد میدان جنگ نمی شود و پیاده نظام خود را جمع آوری کرده است.
حجت الاسلام محمدی راد ادامه داد: دشمن در حال حاضر به سیاست پنهان و پیدا رو کرده و هدفش این است که از ملت سرباز بگیرد و علیه خود ملت استفاده کند.
وی افزود: در این برهه حساس باید آگاه باشیم و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.  
انتهای پیام/
نقد غیرمنصفانه از دولت‌ها غیرقابل قبول است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار