شریف خبر داد: 

برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت شمال غرب کشور در تبریز

1402/09/20 - 13:10 - کد خبر: 104551 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: اردوهای راهیان پیشرفت منطقه شمال غرب کشور با هدف حمایت و پشتیبانی از دانش آموزان هنرستانی تحت حمایت برگزار می شود.

به گزارش نصر، بهروز شریف افزود: این اردوها با همکاری مؤسسه شتاب دهنده نمکدان (مجری محتوایی و فرهنگی) و طی سه دوره اردویی آموزشی در ماه های آذر و دی امسال در محل پایگاه دوم شکاری تبریز برگزار می شود. 
وی تصریح کرد: دوره اول با حضور دانش آموزان دختر استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از 21 تا 23 آذر برگزار خواهد شد.
شریف با بیان اینکه دوره دوم نیز با حضور دانش آموزان دختر استان های اردبیل و زنجان از 28 تا 30 آذر برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: دوره سوم از 26 تا 28 دی ماه و با حضور دانش آموزان پسر هر چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان برگزار می شود. 
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار کرد: این اردوهای علمی به صورت منطقه ای همزمان با سراسر کشور در تبریز و در پایگاه دوم شکاری برای دانش آموزان هنرستانی تحت حمایت برگزار می شود. 
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دوره های اردویی ایجاد کسب و کارهای موفق پس از فارغ التحصیلی بوده و بصورت وام اشتغال یا کارانگیزی از این عزیزان حمایت خواهد شد، گفت: بازدید از مراکز دانشگاه فنی و حرفه ای ، پارک علم و فناوری، کسب و کارها و کارآفرین های برتر ، برگزاری همایش کارآفرینی و ایده پردازی و گعده های تخصصی و بازدید از طرح های موفق اشتغال کمیته امداد از مهمترین برنامه های دوره های اردویی یاد شده می باشد.
انتهای پیام/
برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت شمال غرب کشور در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار