خبر/

سهند رتبه دوم شهرهای جدید کشور را در رویداد گنج کسب کرد

1402/09/20 - 12:04 - کد خبر: 104542 نسخه چاپی

نصر: شهر جدید سهند توانست رتبه دوم را در بین شهرهای جدید کشور در رویداد گنج کسب کند.

به گزارش نصر، رویداد «گنج» به همت دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهر جدید سهند در راستای شناسایی شهروندان بااستعداد و نخبه شهر در زمینه هنری، علمی، آیینی، ورزشی، ادبی و ... در پاییز سال جاری کلید خورده و در نهایت با ۳۴۲ شرکت‌کننده رتبه دوم شهرهای جدید کشور را کسب کرد.

شهروندان فرهیخته سهندی پیشقراولان توسعه فرهنگی و اجتماعی هستند
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با تبریک کسب این رتبه و با اشاره به ظرفیت‌های سرشار شهر جدید سهند، گفت: مفتخریم که شرکت عمران شهر جدید سهند توانسته در شناسایی شهروندان بااستعداد و خلاق در رتبه دوم کشوری قرار گیرد.
فرهاد سعیدی، شناسایی نخبگان و برنامه‌ریزی در راستای بهره‌گیری و تقویت ظرفیت نخبگانی در این شهر را امری ضروری در مسیر هویت بخشی به شهر جدید سهند عنوان کرد و افزود: سهند، شهری است که برای آینده خود برنامه‌ها دارد و شهروندان فرهیخته سهندی پیشقراولان توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر هستند.
وی ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در این رویداد استعداد یابی، خاطرنشان کرد: شرکت عمران شهر جدید سهند علاوه بر امور عمرانی و فراتر از تکالیف قانونی در مسیر فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی نیز فعالیت دارد تا شهر جدید سهند در مسیر تعالی خود بیش از پیش بدرخشد.
گفتنی است، ️شهر پرند رتبه اول، شهر سهند رتبه دوم و شهر صدرا رتبه سوم در میزان مشارکت شهروندان در جشنواره ملی کشف استعدادهای شهرهای جدید در شهرهای بالای یکصد هزار نفرجمعیت را به خود اختصاص داده‌ است.
آمار بالای مشارک شهروندان سهندی در این رویداد استعدادیابی بین شهرهای جدید کشور، بیانگر سطح بالای نخبگانی شهر جدید سهند و شهروندان با استعداد این شهر بوده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، به گفته مدیر دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهر جدید سهند، بخش مسابقه گنج به اتمام رسیده، اما شهروندان سهندی همچنان می‌توانند با مراجعه به سایت http://www.ntdc.ir/ganj استعدادهای خود را به ثبت برسانند.
انتهای پیام/
سهند رتبه دوم شهرهای جدید کشور را در رویداد گنج کسب کرد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار