استاندار زنجان:

واحدهای مسکن ملی طبق برنامه زمان‌بندی به متقاضیان تحویل می‌ شود

1402/09/20 - 12:00 - کد خبر: 104540 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان طبق برنامه زمان‌بندی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش نصر، محسن افشارچی روز دوشنبه در جلسه کارگروه رصد و پیگیری واحدهای نهضت ملی مسکن در استانداری زنجان، افزود: تحویل تعداد قابل توجهی از واحدهای نهضت ملی مسکن در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان برنامه‌ریزی شده است.
افشارچی افزود: امیدواریم بر اساس برنامه‌ریزی و مدیریت انجام شده، مابقی واحدهای مسکونی نیز طبق برنامه زمان‌بندی به متقاضیان تحویل داده شود.
وی با تاکید بر تلاش برای کسب رضایت مردم در انجام طرح های مختلف، اظهار کرد: مسائل مالی این طرح ها باید با حساسیت بیشتری بررسی شود، چرا که حق‌الناس است و باید در محضر خداوند متعال پاسخ‌گو بود.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مسائل مربوط به هر پروژه به صورت فنی و کارشناسی مشخص شود، گفت: هیأتی از نمایندگان استانداری، اداره‌کل راه و شهرسازی و متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن تشکیل شود و چهار آیتم زمین، متراژ، لایحه تأخیرات و صورت وضعیت به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد تا انحراف و مشکل هر پروژه در صورت وجود، مشخص شود.
افشارچی افزود: از نمایندگان متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتظار داریم نسبت به امضای قرارداد، همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.
وی تاکید کرد: برای جلسه بعد باید برای تحویل واحدهای مسکونی سرعت کار بالا برود؛ چرا که مردم همه توان اقتصادی خود را برای خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن گذاشتند و واریز آورده در بازه‌های زمانی کوتاه بسیار سخت است.
استاندار زنجان با بیان اینکه تحلیل قیمت بسیار سخت و پیچیده است و فرآیند طولانی دارد، ادامه داد: حجم کار در طرح نهضت ملی مسکن بالا است و در عین حال برخی از شرکت‌های پیمانکاری که در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان نسبت به ساخت و ساز مشغول هستند، عملکرد بسیار مطلوبی دارند.
سهم استان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۱ هزار واحد مسکونی است، طبق برنامه ۲۷ هزار واحد مسکونی در بخش حمایتی، ۱۲ هزار واحد در بخش خود مالکی، ۲ هزار واحد در بخش بافت فرسوده و ۲۰ هزار واحد نیز در بخش مسکن روستایی احداث می‌شود.
از ۲۷ هزار واحد مسکونی در بخش حمایتی حدود ۱۸ هزار واحد تخصیص پروژه شده است.
انتهای پیام/
واحدهای مسکن ملی طبق برنامه زمان‌بندی به متقاضیان تحویل می‌ شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار