سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

برخورداری مطلوب شهرستان چاراویماق از اعتبارات استانی و ملی

1402/09/20 - 11:49 - کد خبر: 104537 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: با عنایت به حضور رئیس جمهور در چاراویماق و اقدامات انجام گرفته شده در بخش‌های مختلف، این شهرستان در سال ۱۴۰۲ جایگاه مناسبی در برخورداری از اعتبارات استانی و ملی دارد.

به گزارش نصر، حیدر فتح‌زاده صبح امروز در جلسه بررسی تامین آب شرب مورد نیاز شهر چاراویماق در محل فرمانداری این شهرستان، گزارشی از فرآیند اختصاص بودجه از محل‌های مختلف به شهرستان ارائه کرد.
وی با اشاره به نقش آب سالم در ارتقای شاخص های امید به زندگی، بر ضرورت فراهم ساختن سایر زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه شهرستان تاکید کرد.
فتح‎‌زاده با بیان اینکه شهرستان چاراویماق به عنوان مهاجرفرست‌ترین شهرستان استان در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، مطرح شد، افزود: در سال ۱۴۰۲ همواره از مهاجرت فرستی این شهرستان کاسته شده و شهر قره آغاج مرکز شهرستان دارای رشد مثبت جمعیت است.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: با عنایت به حضور رئیس جمهور در سفر دور دوم در این شهرستان و با اقدامات انجام گرفته شده در بخش های راه، آب، برق، کشاورزی و فرهنگ، این شهرستان در سال ۱۴۰۲ جایگاه مناسبی در برخورداری از اعتبارات استانی و ملی دارد.
انتهای پیام/
برخورداری مطلوب شهرستان چاراویماق از اعتبارات استانی و ملی خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار