مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز خبر داد:

تشکیل 914 پرونده مرغی و نانی در تبریز

1402/09/20 - 10:56 - کد خبر: 104528 نسخه چاپی

نصر: مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز از ارسال پرونده 914 مورد تخلف صنفی در ارتباط با مرغ و آرد و نان از سوی جهاد کشاورزی به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش نصر، ابراهیم فرقانی صبح امروز در حاشیه بازرسی و نظارت از بازار مرغ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نظارت و بازرسی به صورت جدی در شهرستان تبریز پی گیری می شود به طوری که طی سال جاری تاکنون ۹۱۴ مورد تخلف صنفی از سوی جهادکشاورزی تبریز در تعزیرات حکومتی تبریز ثبت  شده است.
وی افزود: علاوه بر این میزان ۶۵۰ پرونده حکم نهایی خود را از سوی تعزیرات دریافت کرده و  مابقی پرونده ها  نیز در دست بررسی  برای صدور احکام و ارسال به  تعزیرات هستند.
فرقانی اضافه کرد: اکیپ های بازرسی شهرستان تبریز روزانه علاوه بر بازرسی بر بازار آرد و نان در بازار محصولات پروتئینی نیز حضور فعال دارند.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز با اشاره به نقش مهم بازرسان در جلوگیری از هرگونه تخلف دلالان و سودجویان در بازار محصولات پروتئینی، بر تشدید نظارت بر بازار و تشدید نظارت بر بازار مرغ تاکید کرد و گفت: بازرسان  جهادکشاورزی تبریز هرگونه تخلف بالاتر از قیمت مصوب را ثبت نوده و بدون هیچ چشم پوشی به تعزیرات حکومتی تبریز گزارش می‌دهند.
فرقانی خاطرنشان کرد: بازرسی های مذکور از واحدهای خبازی، عرضه مواد غذایی و پروتئینی فروشگاه‌های عرضه اقلام تنظیم بازار به صورت جدی پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/
تشکیل 914 پرونده مرغی و نانی در تبریز خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار