معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد:

اردوهای راهیان پیشرفت شمال غرب کشور در تبریز

1402/09/20 - 09:52 - کد خبر: 104520 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: اردوهای راهیان پیشرفت منطقه شمال غرب کشور با هدف حمایت و پشتیبانی از دانش آموزان هنرستانی در تبریز برگزار می شود.

به گزارش نصر، «بهروز شریف» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اردوها با همکاری یک موسسه شتاب دهنده (مجری محتوایی و فرهنگی) و در سه دوره اردویی آموزشی در ماه های آذر و دی امسال در محل پایگاه دوم شکاری تبریز برگزار می شود.
وی اظهار کرد: دوره اول با حضور دانش آموزان دختر استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از ۲۱ تا ۲۳ آذر و دوره دوم نیز با حضور دانش آموزان دختر استان های اردبیل و زنجان از ۲۸ تا ۳۰ آذر برگزار می شود.
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: دوره سوم از ۲۶ تا ۲۸ دی ماه و با حضور دانش آموزان پسر استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به صورت منطقه ای و همزمان با سراسر کشور برای دانش آموزان هنرستانی زیر حمایت برگزار می شود.
شریف، با اشاره به اینکه هدف اصلی دوره های اردویی ایجاد کسب و کارهای موفق پس از دانش آموختگی است، ادامه داد: از این دانش آموزان با اعطای وام اشتغال یا کارانگیزی حمایت می شود.
وی یادآور شد: بازدید از مراکز دانشگاه فنی و حرفه ای، پارک علم و فناوری، کسب و کارها و کارآفرین های برتر، برگزاری همایش کارآفرینی و ایده پردازی(طرح های ابتکاری جدید) و کارگاه های تخصصی و بازدید از طرح های موفق اشتغال کمیته امداد از مهمترین برنامه های دوره های اردویی است.
انتهای پیام/
اردوهای راهیان پیشرفت شمال غرب کشور در تبریز خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار