مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد:

كشف و جمع آوری 9 دستگاه غیرمجاز  استخراج رمز ارز در تبریز

1402/09/20 - 09:20 - کد خبر: 104517 نسخه چاپی

نصر:  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با تلاش همکاران شرکت در واحد برق های غیرمجاز 9 دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در تبریز کشف و ضبط شد.

 به گزارش نصر، عباس حسامی اظهار کرد: با توجه به گزارشاتی مبنی بر فعالیت مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در خیابان پاشایی محله مارالان تبریز و یکی از واحد های صنعتی در تبریز پس از مکاتبات و کسب دستورات، اقدامات لازم به منظور جمع آوری این مرکز انجام شد.
وی افزود: 5 مورد از دستگاه های غیرمجاز با تلاش همکاران امور برق ائل گلی و واحد برق های غیرمجاز شرکت و کلانتری شماره 11 تبریز در خیابان پاشایی محله مارالان و 4 مورد دیگر با تلاش همکاران واحد برق های غیرمجاز شرکت و امور برق اندیشه و کلانتری شماره 29 باغ معروف در یکی از کوی های صنعتی شناسایی و کشف شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه فعالیت مزارع غیرمجاز استخراج رمز ارز موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق و آسیب به وسایل برقی شهروندان می شود گفت: یکی از راهکارهای پیشگیری از فعالیت این مراکز مشارکت مردمی بوده و در این خصوص مردم می توانند در صورت مشاهده چنین مراکزی موضوع را به مرکز فوریت های برق 121 گزارش دهند.
انتهای پیام/
كشف و جمع آوری 9 دستگاه غیرمجاز  استخراج رمز ارز در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار