مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

رژیم صهیونیستی امتداد جریان دشمنی با اهل‌ بیت و حضرت فاطمه (س) است

1402/09/19 - 14:52 - کد خبر: 104474 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: امروز اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی و موقت،نمود عینی همان جریان و نگاهی هستند که به دنبال دشمنی و ضربه زدن به مکتب اهل‌بیت(ع) و به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) بودند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی در آئین «شکرانه خدمت» مراسم تجلیل از عوامل برگزاری برنامه محفل اشک مقدس دهه اول محرم در شهرستان اهر با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) نه تنها پناه مردمان و اهل زمین بلکه حجت و محور ائمه معصومین (ع) و الگو و اسوه‌ای آسمانی است و حریم و حرمت الهی دارد.
وی ادامه داد: جایگاه بانوی دو عالم به حدی والاست که حتی حضرت عزرائیل هنگام فوت پیامبر اکرم (ص) و خود حضرت فاطمه (س) اذن ورود می‌طلبد و صدیقه کبری (سلام الله) مادر همه مومنان الهی از ازل تا ابد و حضرت اباعبدالله نیز پدر همه مومنان از ابتدا تا انتهای خلقت هستند.
وی تشریح کرد: به عقیده آلوسی از مفسران سنی قرآن حتی در سوره دهر که آیاتی از آن در حق اهل بیت (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) نازل شده و نعمات بهشتی را می‌شمارد، حرمت زهرای مرضیه (س) را نگه می‌دارد و سخنی از حوریان بهشتی نمی‌آورد و پیامبر اسلام نیز می‌فرمایند با حضور دخترم زهرا (س) شمیم بهشت را احساس می‌کنم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: امام صادق (ع) در پاسخ به حکمت نامگذاری دخت نبی مکرم اسلام به نام مبارک زهرا نیز می‌فرمایند به فرموده حضرت رسول (ص) عالم از نور صدیقه کبری آفریده شده و زهرا (س) تجلی نور الهی است.
وی مطرح کرد: اگر در این ایام بر آن‌هایی که به اهل‌بیت و به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) ظلم و دشمنی کردند، لعن و نفرین می‌فرستیم باید در مورد همان جریان و نگاهی که امروز نیز به دنبال ضربه زدن به مکتب اهل بیت هستند، روشنگری و مقابله کنیم و اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی و موقت نمود عینی همان جریان هستند.
انتهای پیام/
رژیم صهیونیستی امتداد جریان دشمنی با اهل‌ بیت و حضرت فاطمه (س) است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار