محمد عزتی:

همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی برگزار می‌شود

1402/09/18 - 21:15 - کد خبر: 104401 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از برگزاری همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی با مشارکت دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و دانشکده حقوق و علوم اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور خبر داد.

به گزارش نصر، محمد عزتی در نشست کمیته علمی همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی، گفت: این همایش با هدف هم افزایی نهادهای اجرایی با مراکز علمی و دانشگاهی و آسیب شناسی مباحث مرتبط با قانون و شهرسازی در راستای اصلاح و یا تهیه دستورالعمل های جدید برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش در هفت محور اصلی با موضوعات: حقوق ساختمان، حقوق مدیریت شهری، حقوق شهرسازی، حقوق دادرسی شهری، حقوق سلامت شهری، حقوق زمین شهری و حقوق فناوری نوین شهری با مشارکت دو کمیسیون شهرسازی-معماری و حقوقی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و با همکاری دانشکده حقوق و علوم اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران خاطر نشان کرد: پژوهشگران و علاقمندان می‌تواند مقالات خود را تا پایان دی ماه سال جاری به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی، بهمن ماه سال جاری در محل دانشکده حقوق و علوم اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی برگزار می‌شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار