مدیرعامل باشگاه تراکتور؛

تراکتور از جیب شخصی خرج می‌ کند

1402/09/18 - 18:41 - کد خبر: 104395 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: فلسفه ایجاد قانون سقف بودجه باشگاه‌ها این بود که تیم‌هایی که مستقیما از بودجه کل کشور خرج می‌کنند سامان‌دهی شوند. ما از جیب شخص خرج می‌کنیم و شخص زنوزی خرج می‌کند.

به گزارش نصر، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور عصر شنبه در حاشیه نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: تنها باشگاه ایران بودیم که ۱۴ مردادماه سال جاری قراردادهای‌مان را ثبت کردیم که به ما گفتند ایراد و مشکلی ندارد. بعدها به برخی باشگاه جهت بررسی نامه ارسال کردند و تنها باشگاهی بودیم که بدون دریافت نامه‌ای پرونده‌مان به کمیته انضباطی ارجاع داده شد و گفتند چرا مالیات ۴ عضو کادرفنی، آلوارو خیمنس و صفا هادی را تقبل کردید.
او ادامه داد: محاسبه مالیات تابع یک تشریفات زمانی زیادی است. به محض این که آخرین بازی لیگ انجام می‌شود تمام بازیکنان خارجی به کشور خود بازمی‌گردند و در صورتی پروانه کارشان تمدید می‌شود که مالیاتش پرداخت شده باشد. اصلا این طور نیست که بگویید مالیات یک چیز لحظه‌ای است.
نصیرزاده گفت: مالیات بیش‌تر بازیکنان در دنیا به صورت "نت" است و بعضی وقت‌ها خود فدراسیون‌ها مالیات بازیکن را تقبل می‌کنند. دشوار است که بازیکن خارجی را سه-چهار ماه نگه داریم که مالیاتش محاسبه شود و عزیزانی که در کارگروه تصمیم‌گیرنده هستند باید این موضوع را بدانند که بازیکن خارجی را بعد از آخرین بازی لیگ نمی‌توان در ایران نگه داشت تا مالیاتش محاسبه شود.
او افزود: در بند ۱۲ قانون مقررات نقل‌وانتقالات نوشته شده که به جز مدت قرارداد، تغییر هر چیزی در هر زمان قابل پذیرش است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: ما می‌توانستیم ۳۲۵ میلیارد تومان خرج کنیم. ۲ بازیکن به گل‌گهر و سپاهان فروخته بودیم که هر دو ۸ میلیارد و پانصد میلیون بودند یعنی ما می‌توانستیم در مجموع ۳۲۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان خرج کنیم که با توجه به برآورد کارگروه ۲۸۰ میلیارد تومان خرج کردیم و حتی می‌توانیم ۴۰ و خورده‌ای میلیارد نیز خرج کنیم.
نصیرزاده گفت: فلسفه ایجاد این قانون این بود که تیم‌هایی که مستقیما از بودجه کل کشور خرج می‌کنند سامان‌دهی شوند. ما از جیب شخص خرج می‌کنیم و شخص زنوزی خرج می‌کند.
مدیرعامل باشگاه تراکتور بیان کرد: کمیته انضباطی کمیته‌ای است که روی این موضوع خوب فکر می‌کنند. باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان پشت‌شان مطالبه عمومی وجود دارد. در این باشگاه‌ها به ۲۰ نفر پول داده می‌شود که ۲۰ میلیون نفر کیف کنند. دو باشگاه پول مردم را مصرف می‌کنند ولی ما از جیب شخصی استفاده می‌کنیم.
او در پایان خاطرنشان کرد: با پرداخت مالیات بازیکن ایرانی مخالف هستیم و خودش باید مالیتش را پرداخت کند. این طرح (رعایت سقف بودجه) می‌توانست از خیلی از ریخت و پاش‌ها جلوگیری کند اما نتوانست قوی عمل کند. یک باشگاه مهاجمان را در تیمش جمع کرده و گذاشته روی نیمکت؛ اما اکنون ما به همراه پرسپولیس کمبود مهاجم داریم.
انتهای پیام/
تراکتور از جیب شخصی خرج می‌ کند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار