نماینده وزیر اقتصاد در آذربایجان‌ شرقی مطرح کرد:

مولدسازی، فرصتی تاریخی برای دستگاه‌های دولتی

1402/09/18 - 15:29 - کد خبر: 104387 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌ شرقی مولدسازی را فرصتی تاریخی برای دستگاه‌های دولتی دانست و گفت: تمامی منابع حاصل از مولدسازی به خود دستگاه‌ها بازخواهد گشت.

به گزارش نصر، واقف بهروزی در دیدار با صفر نصراله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز، مصوبه مولدسازی را موضوعی فرابخشی دانست و گفت: مولدسازی فرصت ویژه‌ای را برای دستگاه‌های دولتی فراهم کرده است.
وی یادآور شد: ظرفیت ایجاد شده از بابت اجرای مولدسازی، می‌تواند بسیاری از مشکلات دستگاه‌های دولتی، از جمله تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را حل و فصل کند، به همین خاطر نباید هیچ کسی مانعی برای مولدسازی ایجاد کند.
نماینده وزیر اقتصاد در آذربایجان‌ شرقی تصریح کرد: مدت زمانی که برای مصوبه مولدسازی در نظر گرفته شده است، دو سال است، بنابراین مدیران دستگاه‌های دولتی، باید زمان‌بندی لازم را برای اجرای هرچه بهتر و صحیح‌تر مولدسازی در نظر بگیرند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: تمامی منابع حاصل از مولدسازی به خود دستگاه‌ها بازخواهد گشت و اولویت، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دستگاه‌های دولتی است.
بهروزی افزود: مصوبه مولدسازی، روش‌ها و ظرفیت‌های مختلفی را دارا است که با استفاده از آن‌ها می‌توان، منابع لازم در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار داد.
وی با بیان اینکه، دانشگاه برای تامین هزینه‌های خود نیازمند منابع مالی است، تاکید کرد: مولدسازی یک فرصت تاریخی را در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار داده است، از همین رو دانشگاه نیز، می‌تواند با استفاده از منابع حاصل شده از مولدسازی، هزینه‌های خود را تامین کند.
انتهای پیام/
مولدسازی، فرصتی تاریخی برای دستگاه‌های دولتی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار