مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان:

۳۲۵ طرح آبرسانی نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی مشخص شده است

1402/09/18 - 15:24 - کد خبر: 104384 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: برای آبرسانی به طرح های نهضت ملی مسکن در استان ۳۲۵ طرح مشخص شده که ۴۵ طرح در مرحله پایانی قرار دارد.

به گزارش نصر، محمد خانی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح های آبرسانی به ۴۵ سایت نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی به ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تاکنون با صرف چهار هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال آبرسانی دائم ۱۷ سایت در هشت شهرستان و در ۵۸۵ واحد مسکونی آغاز شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: پیگیر اجرای طرح های آبرسانی دائم به نهضت ملی مسکن سایر شهرستان های استان هستیم.
خانی به فعالیت های صورت گرفته در مورد اجرای طرح های فاضلاب در سایت های نهضت ملی مسکن استان اشاره و اظهار کرد: شرکت آبفای استان به منظور تأمین آب شرب کارگاهی دائم در این ۳۲۵ سایت، اقدام به حفر، تجهیز و برق رسانی ۲ حلقه چاه، ساخت مخازن ذخیره آب با ظرفیت مجموع ۳۰ لیتر بر ثانیه و همین طور اجرای ۹هزار و ۸۰۰ متر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب کرده است.
وی ادامه داد: بر این اساس هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ انشعاب آب مسکونی آماده واگذاری به متقاضیان است.
خانی با بیان اینکه برای اجرای طرح های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در ۱۵ سایت نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی نیز به ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم، اضافه کرد: در بخش فاضلاب طرح های نهضت ملی مسکن نیز یکهزار و ۱۵ متر مکعب در شبانه روز ظرفیت جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب ایجاد کرده ایم که اجرای بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب را به همراه داشته است.
انتهای پیام/
۳۲۵ طرح آبرسانی نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی مشخص شده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار