لغو اجرای موسیقی دانش‌ آموزان در تبریز

1402/09/18 - 11:27 - کد خبر: 104347 نسخه چاپی

نصر: اختتامیه و‌ مراسم معرفی برترین‌های رینوتکس ۲۰۲۳ تبریز روز گذشته در حالی با حضور پرشور خانواده‌ها و مسئولان در سالن همایش های خاوران تبریز برگزار شد که حاشیه‌ای تاسف بار داشت.

به گزارش نصر، با وجود اطلاع رسانی صورت گرفته و ثبت در پوسترهای طراحی شده و هماهنگی‌های انجام شده از سوی عوامل اجرایی این همایش قرار بود یک گروه موسیقی متشکل از دانش آموزان و هنرمندان بومی تبریز در این مراسم‌ در قالب گروه موسیقی هنرنمایی کنند که به دلیل عدم صدور مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی این اجرا لغو شد و گروه پر تعداد این گروه که همه شان دانش‌آموز پر نشاط و هنرمند بودند مأیوسانه و بدون اجرا صحنه را ترک کردند.
این اقدام بر آن داشت تا خبرنگار نصر موضوع را پیگیری کند بر اساس اعلام « منوچهر جعفری » مدیر مجموعه خاوران تبریز برای اجرای چنین گروه هایی مجوزهای لازم می بایست ارایه می شد که متاسفانه ارایه نشده بود.
عوامل اجرایی این‌مراسم نیز از عدم صدور مجوز از سوی اداره کل فرهنگ و‌ارشاد اسلامی استان با وجود پیگیری‌های متعدد خبر دادند این در حالی است که محمد حسین بلاغی مدیر کل فرهنگ و‌ارشاد اسلامی استان نیز با یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از عدم مراجعه برای دریافت مجوز برای این اجرا خبر داد.
در این مراسم بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر حضار وجود داشت که عدم هماهنگی‌ها موجب شد این هنرنمایی دانش‌آموزان رخ ندهد؛ با این وجود رینوتکس ۲۰۲۳ با استقبال مردمی متفاوت تر از سال‌های گذشته و با شور و‌ هیجانی خاص به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/
لغو اجرای موسیقی دانش‌ آموزان در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار