خبر/

قهرمانی ورزشکار استان در رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور

1402/09/18 - 09:52 - کد خبر: 104330 نسخه چاپی

نصر: رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، یادواره سرداران، فرماندهان و هشت هزار شهید گیلان  پنجشنبه با معرفی تیمها و نفرات برتر در بخش مردان در شهرستان رضوانشهر گیلان پایان یافت.

به گزارش نصر، در این دوره از رقابتهای یکروزه ۳۵۰ ورزشکار این رشته از ۲۸ استان کشور حضور داشتند که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.
در رقابتهای رده سنی بزرگسالان که دوندگان به مسافت ۱۰ کیلومتر با هم رقابت کردند، صابر چرخی از آذربایجان شرقی مقام قهرمانی را کسب کرد، محمدحسین طیبی از تهران دوم شد و سیدامیر زمان پور از کردستان در مکان سوم قرار گرفت.
همچنین در رقابتهای تیمی و در رده سنی نوجوانان، تیمهای گیلان، کهگیلویه و بویراحمد و زنجان به ترتیب اول تا سوم شدند، در رده سنی جوانان نیز تیمهای فارس، تهران و زنجان رتبه های اول تا سوم را تصاحب کردند و در رده سنی بزرگسالان تهران قهرمان شد، گیلان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و آذربایجان شرقی در رتبه سوم ایستاد.
نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی دو صحرانوردی دعوت می شوند تا در رقابت های قهرمانی آسیا که سال آینده در کشور هنگ کنگ برگزار می شود، شرکت کنند.
انتهای پیام/
قهرمانی ورزشکار استان در رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار