خبر/

دستگیری سارقان با ۲۰ فقره سرقت در تبریز

1402/09/17 - 19:33 - کد خبر: 104312 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو و داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت و کشف خودرو سرقتی در دو عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ یداله جهان آرا، گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۲۰ تبریز،در حین گشت زنی هدفمند و کنترل خودروهای عبوری در سطح حوزه استحفاظی به یک سارق که درحال بازکردن خودروهای پارک شده درکنار خیابان مشکوک و آن را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهم در مواجهه با مستندات به بزه ارتکابی خود به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
این مقام انتظامی افزود: دریک عملیات جداگانه ماموران پاسگاه اسپیران در حین گشت زنی درسطح حوزه استحفاظی به یک خودرو بدون پلاک مشکوک و آن را توقف کردند که در بررسی بعمل آمده خودرو سرقتی بوده و به مقر انتظامی انتقال دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت:متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به ۵ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از خودرو،مقداری ابزار و آلات مسروقه کشف شد.
سرهنگ جهان آراء بیان کرد: ضمن اینکه هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل بعدی تحویل به مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست، درصورت مشاهده موارد مشکوک فورا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف انبار احتکار قطعات خودرو در"مرند"
فرمانده انتظامی مرند از کشف انبار احتکار قطعات و لوازم یدکی خودرو به ارزش شش میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ علی اسدیان در تشریح این خبر گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی شهرستان از وجود یک انبار محل احتکار کالا در شهر"مرند"رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر در یکی از مناطق شهرستان مرند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و به همراه نماینده اداره صمت بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.
وی تشریح کرد: ماموران در بازرسی از این انبار تعداد ۵۱۹ عدد انواع چراغ خودرو، تعداد ۱۰۷ عدد انواع رادیاتور خودرو، تعداد۱۰ عدد دسته موتور، تعداد ۸۵ عدد دینام و ۱۹۲ لیتر روغن موتور به ارزش شش میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، افزود: مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از مهمترین برنامه‌های پلیس شهرستان بوده و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و احتکار اقلام مصرفی و کالاهای اساسی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/
دستگیری سارقان با ۲۰ فقره سرقت در تبریز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار