فرمانده انتظامی مراغه خبر داد:

کشف سیگار خارجی قاچاق و قرص روانگردان در مراغه 

1402/09/16 - 15:05 - کد خبر: 104264 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی مراغه از کشف چهار هزار و ۲۹۱ نخ سیگار خارجی قاچاق و یک هزار و ۱۰۱ عدد قرص روانگردان در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش نصر، سرهنگ فارسی گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه افرادی در یکی از محلات شهر مراغه در مغازه‌های خود اقدام به توزیع گسترده سیگار قاچاق و داروی غیر مجاز می‌کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت. 
وی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی پس از شناسایی محل نگهداری و فروش اقلام قاچاق و غیر مجاز با هماهنگی لازم در دو عملیات غافلگیرانه در بازرسی از دو مغازه تعداد چهار  هزار و ۲۹۱ نخ سیگار خارجی قاچاق و یک هزار و ۱۰۱ عدد قرص روانگردان را کشف کردند. 
 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به دستگیری دو نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را یکصد میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/
کشف سیگار خارجی قاچاق و قرص روانگردان در مراغه  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار