خبر/

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل روز دانشجو را تبریک گفت

1402/09/16 - 13:45 - کد خبر: 104258 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش نصر، در متن پیام امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی، ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل  آمده است:

بسم الله الرحمن رحیم
دانشجو موذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود. (شهید بهشتی)

شهادت سه تن از فرزندان قهرمان این سرزمین در ۱۶ آذرماه سال ۱۳۳۲ مطلع حرکتی عظیم در جهت مبارزه با استکبار، استعمار و استبداد بود و دانشجویان گران سنگ ایران سردمدار این حرکت عظیم بودند که تا به امروز جریان دارد.
بی شک استقلال، آزادی و امنیت بی نظیر امروز کشورمان مدیون و مرهون رشادت های این قشر  فرهیخته و دانشمند است که همواره پای آرمان های اسلام و نظام مقدس اسلامی بوده اند و در گذرگاه های سخت تاریخی انقلاب را یاری نموده اند و با بصیرتی مثال زدنی دشمنان را نا امید ساخته اند.
امروز دانشجویان ایران اسلامی با فتح قله های علمی و با نصب العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان مجاهدان عرصه علم شناخته می شوند و کشور عزیزمان را با فداکاری و پشتکار خود به رفیع ترین درجات علمی هدایت می کنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز دانشجو و یاد و خاطره شهدای این قشر فرهیخته از درگاه ایزد منان برای دانشجویان و دانشگاهیان هوشیار و ولایی جمهوری اسلامی ایران عزت، سربلندی و سلامتی خواستارم.
انتهای پیام/
ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل روز دانشجو را تبریک گفت نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار