مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی خبر داد:

پرداخت تسهیلات بانکی به مهندسان آذربایجان شرقی 

1402/09/16 - 07:54 - کد خبر: 104230 نسخه چاپی

نصر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از پرداخت تسهیلات بانکی ویژه به مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختان استان خبر داد. 

به گزارش نصر، مسعود کردستانی در دیدار با رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی با اشاره به تفاهم نامه مشترک موجود بین بانک و سازمان تاکید کرد: سازمان نظان مهندسی ساختمان به واسطه تعداد و تاثیرگذاری اعضا در ساختار شهری یکی از مجموعه های مهم و اثرگذار استان به حساب می آید. 
وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون همانند سال های گذشته آمادگی دارد تا با احیای تفاهم نامه موجود در راستای ارایه خدمات به اعضای این سازمان در حد توان  در خدمت این قشر زحمت کش باشد. 
کردستانی تصریح کرد: طی سال های گذشته بر اساس تفاهم نامه منعقد شده به برخی از اعضای سازمان نظام مهندسی استان تسهیلاتی پرداخت شده است که بانک توسعه تعاون آماده است با شرایط مطلوب تر این همکاری ها را تداوم بخشد. 
این گزارش می افزاید؛ علیرضا معتمدنیا رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری های بانک توسعه تعاون در طی سال های گذشته تاکید کرد: بانک توسعه تعاون از جمله بانک های دولتی استان است که طی سال های گذشته خدمات شایانی را به اعضای سازمان نظام مهندسی استان ارایه داده است. 
وی تاکید کرد: امیدواریم با بررسی دلایل و موانع موجود بسترهای همکاری مشترک بار دیگر در استان فراهم شود چرا که مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی استان نیز در شرایط کنونی اقتصاد کشور به تسهیلات بانکی نیاز مبرم دارند. 
این گزارش حاکی است؛ در پایان جلسه مقرر شد تا در راستای احیا و تمدید تفاهم نامه مشترک موجود اقدامات کارشناسی انجام گیرد و در آینده نزدیک باردیگر این همکاری ها آغاز گردد. 
انتهای پیام/
پرداخت تسهیلات بانکی به مهندسان آذربایجان شرقی  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار