مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه مطرح کرد:

اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه 

1402/09/15 - 21:08 - کد خبر: 104225 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه، اعتماد عمومی را بزرگترین سرمایه این شرکت خواند.

به گزارش نصر، یوسف عطاری خسروشاهی در جریان بازدید از تحریریه نصر ضمن قدردانی از تلاش‌های این رسانه اظهار داشت نقش رسانه ها در دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست و توجه به این ظرفیت ها میتواند بسترساز توسعه گردد. 
وی در ادامه با اشاره به نقش نیروی انسانی در تاسیس یک مجموعه و سازمان خاطر نشان کرد: با بررسی سوابق حدود چهار دهه ای شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه متوجه میشویم که افراد توانمند و تاثیر گذار شهر دست در دست هم داده و چنین مجموعه ای را تاسیس کرده اند که امروز شاهد موفقیت های بیشمار این شرکت هستیم.
 

وی اذعان داشت: در اوایل دهه شصت شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه با هدف کمک به خانه دار کردن اقشار مختلف و ارتقاء سطح کیفی زندگی با ایجاد شهرک های مدرن و رعایت اصول شهرسازی پایه ریزی شده و با حمایت دولت و سیستم بانکی نسبت به خرید 154 هکتار از اراضی موصوف به شهرک رشدیه اقدام گردید و با گذشت زمان و با پیگیری امورات و اجرای زیر ساخت ها و تکمیل احداثات هم اکنون شاهد بهره مندی اقشار مختلف از شهرک زیبای رشدیه هستیم.  
عطاری با اشاره به استقبال عمومی بر ساخت خانه های ویلائی و کم تراکم افزود : اگر در روزگاری علاقه مردم به سمت زندگی در آپارتمان ها بود در حال حاضر تمایل به زندگی در خانه های ویلائی در حال افزایش است رفته رفته کیفی سازی بیشتر مورد استقبال قرار خواهد گرفت و برنامه ریزان شهری حتما"  باید در جهت پاسخ به این نیاز سیاست گذاری لازم را انجام دهند این شرکت با درک موضوع از طریق ارتباط با مشتریان و در جهت پاسخ به نیاز فوق نسبت به طراحی و اجرای پروژه های با کیفیت بالا و تمرکز بر ایجاد مجموعه های کم تراکم در محدوده تبریز اقدام کرده و هم اکنون نیز در حال انجام است. 
وی اضافه کرد: اهمیت تولید مسکن امن و  ضرورت دقت در انجام مراحل مختلف اجرا را صد چندان میکند بنابراین شرکت پرداختن به این امر مهم را وظیفه قانونی و وجدانی خود دانسته و ایجاد استحکام در کنار توجه به معماری زیبا و مدرن محصولات را در اولویت کاری خود قرار داده است . وی با اشاره به ماموریت های شرکت اذعان داشت سرمایه گذاری متنوع در صنعت ساختمان و حضور در عرصه ملی ساخت و ساز، ایجاد رقابت سالم در حوزه شهرسازی با رعایت اصول مترقی کار، کسب استانداردهای صنعت ساختمان، در کنار ارتباط مستمر با مشتریان و ذینفعان از جمله مهمترین ماموریت های این شرکت است. 
 

مدیر عامل شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه در خصوص سرمایه گذاری های شرکت نیز گفت: این شرکت تاکنون پنج هزار واحد مسکونی و تجاری به متراژ کل تقریبی 000ر600ر1 مترمربع احداث و تحویل داده و در حدود 853 هزار مترمربع زیر بنا  در دست اجرا و کارسازی دارد.  
این شرکت محصولات تولیدی خود را در قالب واحدهای مختلف با کاربری های مسکونی، اداری، تجاری و ... بصورت مستقیم از طریق دفتر فروش خود واقع در شهرک رشدیه تبریز بدون واسطه عرضه و در اختیار متقاضیان قرار میدهد.
انتهای پیام/
اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه شرکت شهرسازی و خانه سازی باغمیشه  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار