در مراسم کلنگ زنی مدرسه مدیران خودرو مطرح شد:

ورود مدیران خودرو به امور خیریه در تبریز

1402/09/15 - 16:58 - کد خبر: 104215 نسخه چاپی

نصر: آیین برگزاری مراسم کلنگ زنی مدرسه مدیران خودرو صبح چهارشنبه در شهرک اندیشه به همت نمایندگی ۴۸۳ نصیرالهی برگزار شد. 

به گزارش نصر، حجت الاسلام حسین زاده، مدیر ناحیه ۳ آموزش پرورش تبریز در مراسم کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلایه مدیران خودرو در شهرک اندیشه تبریز ضمن تشکر از میهمانان گفت: امروز بیش از پنج هزار  دانش آموز در شهرک اندیشه مشغول تحصیل اند. مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع برای دانش‌آموزان این منطقه اختصاص خواهد یافت. 


 
حسین نصیرالهی، مدیر نمایندگی ۴۸۳ نصیرالهی مدیران خودرو در تبریز گفت: تصمیم گرفتیم در جهت مسئولیت اجتماعی، گامی در راستای آموزش و پرورش برداریم و امیدواریم حرکت ارزنده‌ای که شروع شده، به بهترین شکل به سرانجام برسد.
جک لی، مدیر عامل شرکت مدیران خودرو نیز از سابقه ی ۲۰ ساله شرکت MVM گفت و افزود: این کمپانی همواره در مسئولیت های اجتماعی پیش قدم بوده است. ما با علم به آینده ساز بودن کودکان، این پروژه را شروع کردیم. باور دارم ساخت مدارس آغاز کار است و توجه عموم را به این اتفاق خیر خواهد کشاند.


 
در ادامه سعید جلالی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز تبریز به دو نکته اشاره کرد: انتخاب بزرگترین الویت بشری یعنی آموزش و پرورش کودکان و مکان‌یابی درست این مسئله به خوبی انتخاب شده است. امید است این مسئولیت عمومیت پیدا کرده و تبدیل به فرهنگ جامعه بشود. 
مرتضی مختاری، مشاور نمایندگی ۴۸۳ نصیرالهی از اهمیت این حوزه گفت: مدیریت این مجموعه در حوزه مسئولیت اجتماعی بسیار حساس بودند و می‌خواستند حتما با توجه به علاقه خود به بحث مدرسه‌سازی، در جهت پیشرفت آینده کشورمان با همکاری آموزش پرورش ناحیه سه و اداره کل نوسازی مدارس استان، فضای تحصیل و موفقیت دانش آموزان ناحیه را در سریع ترین زمان ممکن ایجاد کرده و به سرانجام برسانند.
انتهای پیام/
ورود مدیران خودرو به امور خیریه در تبریز فائزه بنی نصرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار