معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خبر داد:

اجرای ۲۸۳ هزار تن آسفالت ریزی در ۸ ماهه سال جاری

1402/09/15 - 14:07 - کد خبر: 104194 نسخه چاپی

نصر: معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از اجرای ۲۸۳ هزار تن آسفالت ریزی در سال جاری خبر داد و گفت: از این مقدار آسفالت ریزی ۱۴۲ هزار تن آسفالت ریزی اساسی در ۸ ماه گذشته سال جاری انجام شده است.

به گزارش نصر، سامان احمدزاده با اشاره به عملکرد ۸ ماهه پروژه های آسفالت ریزی  در سال جاری گفت: از ابتدای سال و طی ۸ماه گذشته حدود۲۸۳ هزار تن آسفالت ریزی  در معابر سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا شده است.
وی افزود: اجرای گسترده پروژه های آسفالت ریزی با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایط نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام می‌گیرد و تا بهسازی تمامی معابر ادامه خواهد داشت.
احمدزاده گفت: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها یکی از مهم ترین مسائلی که همیشه مورد تاکید بوده اجرای با کیفیت آنها است و در همین راستا با تمام توان تلاش داریم فعالیت های عمرانی را در سطح شهر رصد کنیم.
وی افزود: رعایت شاخصه های کیفی، بسیار حائز اهمیت است و از این رو ارزیابی اجرای پروژه ها توسط هیئت های تخصصی معاونت فنی  وعمرانی به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.  
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: در همین راستا و جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان، هیئت تخصصی آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز ارزیابی آسفالت های  اساسی اجرا شده در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز را  طی بازدید میدانی از سطح معابر آغاز کرده است. 
هیئت تخصصی آسفالت معاونت فنی و عمرانی شهردار تبریز بر اساس دستور معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز روز گذشته از پروژه های آسفالت اساسی اجرا شده سال جاری در مناطق ۴ و۸ شهرداری بازدید کردند و طی برنامه زمانبندی شده و چک لیست تهیه شده ارزیابی و امتیاز دهی به عملکرد مناطق در این بازدید صورت گرفت.
این بازدیدها طی چند هفته آینده ادامه خواهد داشت و نتیجه ارزیابی جهت رتبه بندی مناطق به لحاظ مناسب ترین وبهترین عملکرد در زمینه اجرای پروژه های آسفالت اساسی ارائه خواهد شد . 
انتهای پیام/
 اجرای ۲۸۳ هزار تن آسفالت ریزی در ۸ ماهه سال جاری نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار