خبر/

میزبانی تبریز از مسابقات کاپ آزاد سنگ نوردی

1402/09/14 - 17:33 - کد خبر: 104169 نسخه چاپی

نصر: مربی سابق تیم ملی از برگزاری رقابت های کاپ آزاد سنگ نوردی به میزبانی باشگاه دکتر فیت در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، منصور آقایی قهرمان تبریزی سنگ نوردی آسیا و مربی سابق تیم ملی سنگ نوردی ایران در گفتگو با نصر با اشاره به سوابق خود گفت: از 6 سالگی سنگ نوردی را آغاز کرده و عناوین مختلفی در مسابقات کشوری به دست آورده و در نهایت عضو تیم ملی شدم که توانستم اولین مدال طلای رشته سنگ نوردی شمالغرب کشور را در مسابقات آسیایی بدست آورم.
البته بجز مسابقات آسیایی در رقابت های مختلف بین المللی حضور یافته و توانستم عناوین گوناگونی کسب کنم.
وی در ادامه افزود: ۲۵ سال است که در این رشته فعالیت می کنم و اعتقاد دارم  آذربایجان شرقی پتانسیل های فراوانی در این رشته دارد و ملی پوشان زیادی از استان در رده های تیم ملی درخشان ظاهر شدند.
در المپیاد استعداد های برتر هم که اخیرا در تبریز برگزار شد استعداد های خوبی حضور داشتند و عناوینی کسب کردند. 
آقایی با بیان اینکه می توان جایگاه این رشته را بیش از پیش ارتقا داد، تصریح کرد: با سرمایه گذاری های بخش خصوصی و حمایت های اداره ورزش و جوانان می توان شاهد درخشش ورزشکاران در این رشته بود.
مربی اسبق تیم ملی سنگ نوردی در خصوص میزبانی از مسابقات صخره نوردی به میزبانی باشگاه دکتر فیت در تبریز اظهار داشت: مسابقات کاپ آزاد سنگ نوردی بیست و چهارم آذرماه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور به میزبانی باشگاه دکتر فیت برگزار خواهد شد و ملی پوشان نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت.
در این رقابت ها ورزشکاران در رده سنی بالای ۱۴ سال به رقابت خواهند پرداخت و داوران و طراحان این مسابقات مورد تایید فدراسیون خواهد بود.
وی در خصوص هدف از برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: این مسابقات برای اولین بار در بخش بولدرینگ به میزبانی تبریز برگزار می شود و هدف از برگزاری این رقابت ها شناساندن ظرفیت های گسترده در این رشته می باشد تا استارت قهرمانی ورزشکاران در مسابقات مختلف زده شود.
همچنین در این مسابقات جوایز نفیسی به نفرات برتر اعطا می شود.
انتهای پیام/
میزبانی تبریز از مسابقات کاپ آزاد سنگ نوردی حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار