مشکلات ایستگاه‌های خط ۱ متروی تبریز بررسی شد

1402/09/14 - 13:39 - کد خبر: 104148 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از بررسی مسائل ایمنی و امنیتی ایستگاه‌های خط ۱ متروی تبریز با حضور معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، معاون فرماندهی انتظامی، مدیریت بحران و نهادهای امنیتی استان خبر داد.

به گزارش نصر، یعقوب وحیدکیا با بیان اینکه در این نشست به نحوه افزایش خدمات رسانی به مسافران تـأکید شد، اظهار کرد: همچنین در خصوص رفع برخی نواقص تجهیزات در خط ۱ از جمله سیستم تهویه و سیگنالینگ و برنامه‌های سازمان برای بهبود خدمات رسانی و تسریع در رفع این نواقص بحث و بررسی شد.
وحیدکیا تأمین امنیت و ایمنی ایستگاه ها را از مطالبات مهم شهروندان عنوان کرد و گفت: با روی کار آمدن خط یک در مدار بهره‌برداری، یکی از دغدغه‌های مسئولان و مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی مسائل ایمنی ایستگاه‌ها و امنیت آنهاست که مردم بتوانند با آرامش و اطمینان خاطر از این وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند. از سوی دیگر پیشگیری از برخی جرم‌ها و اتخاذ تدابیر لازم برای بستن راه‌های نفوذ سرقت و مزاحمت در راستای تامین امنیت روانی و فردی افراد از موضوعات ناگزیر در متروی کلان شهرهاست که اعضای نشست درباره فرآیند آن به بحث و بررسی پرداختند.
 وی افزود: مجموعه سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با تمام توان به دو مؤلفه تامین امنیت و ایمنی در ایستگاه‌های مورد بهره‌برداری توجه ویژه دارد و تلاش کرده تا سیستم خط یک با امنیت و ایمنی بالا موجبات یک سفر ایمن و آرام را برای شهروندان به ارمغان بیاورد .
 اعضای نشست از مرکز کنترل و فرمان سازمان که از مهم‌ترین مراکز تامین ایمنی خطوط مترو تلقی می‌شود بازدید کردند.
انتهای پیام/
مشکلات ایستگاه‌های خط ۱ متروی تبریز بررسی شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار