توسط نماینده ناشران کتاب های آموزش شهروندی صورت گرفت/

تشریح بخش های مختلف کتب آموزش شهروندی

1398/10/05 - 20:01 - کد خبر: 10413 نسخه چاپی

نصر: نماینده ناشران کتاب های آموزش شهروندی گفت: کتاب در ۲۶ جلد، ۱۰ محور، ۲۳۶ شاخص تدوین و چاپ شده است.

به گزارش نصر، "سعید جلالی" در آیین رونمایی از کتب شهروندی اظهار کرد: ۴۶ مورد در خصوص فرهنگ عمومی، ۴۶ مورد در خصوص حقوق شهروندی، ۳۰ مورد محیط زیست، ۲۰ مورد در ارتباط با فرهنگ ترافیک، ۱۹مورد زیباسازی و بقیه در موضوع های گردشگری، حفظ هویت فرهنگی، اقتصاد و خانواده، ورزش و بهداشت فردی است.
وی افزود: مجموعه ۲۶ جلدی آموزش شهروندی در ۱۳ جلد ویژه دانش آموزان و ۱۳ جلد ویژه مربیان در محورهای مختلف شهروندی تدوین و تنظیم شده است.
جلالی ابراز کرد: از جمله مباحث این مجموعه کتب، حقوق شهروندی، محیط زیست، ترافیک، زیباسازی، گردشگری و حفظ هویت فرهنگی، اقتصاد و خانواده، ورزش و بهداشت فردی است.
نماینده ناشران کتاب های آموزش شهروندی اذعان کرد: امسال در دو هزار و ۲۴۹ مدرسه تبریز و ۱۳هزار کلاس درس توسط مربیان و معلمان آموزش دیده آموزش و پرورش و شهرداری تبریز به دانش آموزان ارائه خواهد شد.
جلالی تصریح کرد: ۳۵۳هزار و ۷۰۰جلد کتب فرهنگ شهروندی شامل ۳۲۲هزار جلد کتاب آموزش شهروندی ویژه دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی و ۳۲هزار جلد تسهیلگری ویژه معلمان و مربیان در نواحی پنج گانه آموزش و پرورش، تالیف و توزیع شده است.
وی ادامه داد: برای تدریس این کتب حدود یک هزار و ۲۰ نفر در مدارس از معلمان و مربیان مدارس ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش و مربیان مراکز فرهنگی شهرداری آموزش دیده اند.
انتهای پیام/
تشریح بخش های مختلف کتب آموزش شهروندی سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار