مطلبی خبر داد:

آذربایجان شرقی در زمینه همکاری با فن بازارها پیشرو است

1402/09/13 - 21:17 - کد خبر: 104101 نسخه چاپی

نصر: سرپرست شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی نیز در این نشست با بیان اینکه اولین قرارداد همکاری فن بازار منطقه ای کشور با سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در سال ۹۲ امضا شد، گفت: این استان از استان های پیشرو در همکاری با حوزه فن بازارها است.

به گزارش نصر، سجاد مطلبی، دربيست و يكمين نشست سراسريفن بازار هاى منطقه اي و تخصصي كشود در تبريز با اشاره به اینکه کلمه «تولید» جزو جدایی ناپذیر شعارهای مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال های اخیر است، افزود: تولید شاخصه هایی دارد که یکی از آن ها فن بازار است و کارگزاری های فن بازار در تحقق شعار سال نقش ویژه ای می توانند ایفا کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به اعمال تحریم ها و رشد روزافزون فناوری در دنیا، باید نیازهای فناورانه از طریق کارگزاری های فن بازار تامین شود.
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: کارگزاری ها باید با شناسایی نیازهای بازار و اتصال آن به شرکت های خدمات فناوری در جهت رشد این شرکت ها، افزایش تولید و رشد اقتصادی تلاش کنند.
مطلبی، ادامه داد: برگزاری چنین نشست هایی محفل خوبی برای تبادل تجربیات کارگزاری ها و شناسایی نیازهای فناورانه شرکت ها و واحدهای تولیدی است.
انتهای پیام/
آذربایجان شرقی در زمینه همکاری با فن بازارها پیشرو است

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار