رییس فدراسیون:

هاکی ایران ظرفیت پیشرفت دارد

1402/09/13 - 16:20 - کد خبر: 104088 نسخه چاپی

نصر: رییس فدراسیون هاکی با اشاره به موفقیت های بین المللی ورزشکاران این رشته و مقام سومی تیم ملی کشورمان در رقابت های جهانی گفت: با استفاده از ظرفیت ها و فرصت های موجود، این رشته در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد.

به گزارش نصر، بهرام قدیمی روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات هاکی آذربایجان شرقی اظهار کرد: هیات هاکی استان نیز می تواند از امکانات ورزشی دستگاه های مختلف استفاده کند تا بیش از پیش شاهد شکوفایی استعدادهای این رشته در این استان باشیم.
وی توجه به استعدادهای ورزشی را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر استعدادها به درستی شناسایی و پرورش داده شوند به طور قطع شاهد حضور تعداد بیشتری از هاکی بازان این استان در عرصه ملی و بین المللی خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز با تقدیر از اقدامات انجام شده در هیات هاکی استان گفت: وضعیت هاکی استان در حوزه قهرمانی مطلوب است و افتخار آفرینی ورزشکاران این رشته در عرصه ملی نتیجه این فعالیت هاست.
حبیب ستوده نژاد افزود: حضور ورزشکاران استان در مسابقات مختلف و همچنین میزبانی از رقابت های مختلف همچون المپیاد استعداد های برتر موجب ارتقای رشته هاکی در استان شده و این استان از دیرباز دارای ورزشکاران بزرگی در رشته هاکی است.
 در این مجمع انتخاباتی، امیر میرزایی توانست ۱۶ رای از ۱۸ رای ماخوذه را کسب کند و برای چهارسال به عنوان رئیس هیات هاکی آذربایجان شرقی انتخاب و معرفی شد .
همچنین رئیس فدراسیون هاکی و مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع از مختار فرشباف رئیس اسبق هیات هاکی و پدر هاکی آذربایجان شرقی تجلیل کردند.
بهمن ماه سال گذشته در رقابت‌های جام جهانی هاکی در آفریقای جنوبی، تیم ایران در مرحله رده‌بندی به مصاف تیم آمریکا رفت و با شکست این تیم در جایگاه سوم جهان قرار گرفت.
انتهای پیام/
هاکی ایران ظرفیت پیشرفت دارد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار