مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

هنر ابزاری کارآمد برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است

1402/09/13 - 15:03 - کد خبر: 104079 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده از زبان و ابزار هنر برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی در دیدار با نوید ناصر رییس حوزه هنری استان اظهار کرد: تلاش مجموعه حوزه هنری برای تحقق فرامین رهبری قابل تقدیر است و استفاده از زبان و ابزار هنر برای گسترش گفتمان انقلاب اسلامی موضوعی است که باید مورد توجه جدی مسئولان و فعالان این عرصه قرار گیرد.
وی با اشاره به به ظرفیت‌های مجموعه تبلیغات اسلامی در بخش‌هایی چون تشکل‌های مردمی و اقشار اثرگذار خاطر نشان کرد: بهره گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند در هم افزایی بهتر دو مجموعه فرهنگی و نیز فراهم کردن زمینه استفاده مخاطبان بیشتر از برنامه‌های حوزه هنری موثر باشد.
حسینی بر لزوم تعریف عملیات‌های مشترک در مناسبت‌های ملی و مذهبی تعامل و هم افزایی بیشتر در استفاده از ظرفیت‌های دو طرف به ویژه در حوزه سینما و اثرهای نمایشی تاکید کرد.
رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: به تبعیت از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب روایت تاریخ آذربایجان به عنوان ماموریت اصلی حوزه هنری استان تعریف شده است.
نوید ناصر تصریح کرد: بر همین اساس چهار دفتر در مجموعه حوزه هنری ایجاد شده و با فعالیت‌های صورت گرفته در این دفاتر شامل بخش مشروطه، انقلاب اسلامی، ادبیات پایداری و مدافعان حرم و روایت پیشرفت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تلاش می‌کنیم قدمی در جهت تحقق منویان رهبر معظم انقلاب برداریم.
انتهای پیام/
هنر ابزاری کارآمد برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار