سخنگوی فدراسیون کشتی؛

جام جهانی کشتی فرنگی ابتدای سال ۲۰۲۰ در تهران برگزار می‌شود

1398/10/05 - 12:55 - کد خبر: 10400 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اتحادیه جهانی کشتی در ایمیلی به فدراسیون ضمن عذرخواهی از ایران اعلام کرد که جام جهانی در ابتدای سال میلادی آینده و احتمالا در ماه‌های بهمن یا اسفند در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حسن رنگرز دیشب در گفت‌وگوی رادیویی اظهار داشت: اتحادیه جهانی در ایمیل خود نوشت که در حال رایزنی با کشورهای شرکت کننده در جام جهانی است تا این رقابت‌ها در ابتدای سال ۲۰۲۰ برگزار شود.
وی ادامه داد: با وجود آنکه هیات اجرایی اتحادیه جهانی کشتی چندی پیش در سوییس مصوبه‌ای داشت که جام جهانی کشتی فرنگی در سال المپیک برگزار نشود اما با توجه به اینکه جام جهانی کشتی فرنگی از رقابت‌های معوقه سال ۲۰۱۹ است، اتحادیه جهانی خود را مکلف به برگزاری این مسابقات  کرده است.
سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین در خصوص وضعیت حسن یزدانی نیز گفت: این کشتی‌گیر اکنون در اردوی تیم ملی در محل آکادمی ملی المپیک حضور دارد.
با توجه به امکانات آکادمی و آب درمانی، این اردو در آنجا تشکیل شده و قرار است از فردا فیزیوتراپی یزدانی با حضور امین نوروزی انجام شود.
وی بیان داشت: یزدانی از هفته آینده فعالیت بدنسازی بالا تنه را انجام خواهد داد و تا ۴۰ روز دیگر تمرینات اختصاصی کشتی را از سر خواهد گرفت و هیچ نگرانی در رابطه با این قهرمان کشورمان وجود ندارد.
با تلاش کمیته پزشکی یزدانی با بهترین شکل در المپیک حضور پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام/
جام جهانی کشتی فرنگی ابتدای سال ۲۰۲۰ در تهران برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار