رزرواسیون پارک به دلیل کمبود جای پارک در تبریز ممکن نیست/ کاهش سرقت خودرو در طول ۴ سال

1402/09/12 - 10:25 - کد خبر: 103980 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت ایراناپ(آذرپارک اسبق) گفت: در تبریز ۴ هزار و ۴۰۰ جایگاه پارک حاشیه‌ای داریم که طبق آمار این میزان از جای پارک قابل افزایش به هفت هزار  جای پارک حاشیه‌ای است.

به گزاش نصر، “علیرضا میدانی”، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت تقدیر و بزرگداشت جمعی از پرسنل توانجوی این شرکت در روز جهانی معلولین که مقارن با روز تعامل و هم افزایی با جامعه خبری بود، اظهار کرد: شرکت آذرپارک از سال ۹۸ راه اندازی شده است و در حال حاضر نام آن به «ایراناپ» تغییر یافته است.
وی با اشاره به اینکه این شرکت سعی کرده براساس تکنولوژی‌های روز دنیا حرکت کند، ابراز کرد: یکی از اقداماتی که این شرکت در راستای بهره‌مندی از سیستم های تکنولوژی پیش رفته است، دوربین های پلاک خوان بود که برای اولین بار در استان توسط اذرپارک اجرا شده است که در این راستا تجهیزات این کار را هم آماده کرده‌ایم تا کمترین دخالت نیروی انسانی و خطاها را داشته باشیم.
میدانی با بیان اینکه در شرف قرارداد با شهرداری تهران هستیم، اذعان کرد: در دنیا طرح اپلیکیشن محور که به نوعی مردم محور است عینا در سامانه ایراناپ هم وجود دارد.
وی گفت: طی مصوبه‌ای که در شهرداری تهران منعقد شده است، احتمالا در سال ۱۴۰۳، طرح رایگان بودم نیم ساعت اول حذف شود.

رزرواسیون پارک به دلیل کمبود جای پارک در تبریز ممکن نیست
مدیرعامل شرکت ایراناپ با اشاره به اینکه بخش رزرواسیون پارک به دلیل کمبود جای پارک در شهر ما امکان اجرایی شدن ندارد، تصریح کرد: ما تا به امروز چندین سناریو را نسبت به فرهنگ‌و‌قابلیت شهروندی پیش برده‌ایم که اولین آن، ثبت ورود و خروج توسط پارک‌بان‌ها بودکه ما در آن بر اشتباهات و خطاهای انسانی نظارت داشتیم اما در اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی پیش می‌رویم که امکان خطا را صفر می‌کند.
میدانی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بر اساس مصوبه مجلس پارک حاشیه‌ای به عنوان درآمد پایدار شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: ما هیچ تخلفی نداشته‌ایم و بر اساس قرارداد با شهرداری پیش رفته‌ایم چراکه اگر تخلفی داشتیم تا امروز قرارداد ما چندین باره فسخ شده بود.
مدیرعامل شرکت ایراناپ با بیان اینکه بارها برای بررسی ادعای تخلف درخواست تشکیل جلسه ماده ۳۸ را داشته‌ایم گفت: متاسفانه شنیده می‌شود برخی اعضای شورا اجازه تشکیل این جلسه را نمی‌دهند!

۳۰ درصد از نیروهای ما از اعضای بهزیستی و کمیته امداد هستند
“اتابک میدانی”، قائم مقام اجرایی شرکت ایراناپ هم با بیان اینکه ۳۰ درصد از نیروهای ما از اعضای بهزیستی و کمیته امداد هستند، اظهار کرد: در تبریز ۴ هزار و ۴۰۰ جایگاه پارک حاشیه‌ای داریم که طبق آمار این میزان از جای پارک قابل افزایش به هفت هزار  جای پارک حاشیه‌ای است.
وی با بیان‌اینکه معلولین یکی از شرکای اصلی اجتماعی هستند، ابراز کرد: امروز بالغ بر ۲۰ نفر معلول در ایراناپ با درآمد قانونی و بیمه شاغل هستند و این شرکت در سال آینده به ۹هزار نفر از افراد معلول خدمات رسانی خواهد کرد؛ همچنین تا آخر اسفند نیز بالای ۷۰۰ نفر از توانجویان از تسهیلات ویژه این شرکت برخوردار خواهند شد.
وی افزود: نکته جالب توجه اینجاست که در طول این چهار سال میزان سرقت از این مناطق کاهش یافته است.
وی درباره تخلف برخی پارک‌بان در دریافت وجه و مسائلی از این دست توضیح داد: ما برتخلف پارک‌بان‌ها نظارت داریم و آن‌ها را جریمه و حتی اخراج کرده‌ایم اما مردم برای اینکه این تخلفات به صفر برسد اپلیکیشن ایراناپ را نصب کنند تا دیگر مشکلاتی از این دست نداشته باشند.

حمایتی از استارت‌ آپ ها نمی شود
میدانی با بیان اینکه در تبریز حمایتی از سرمایه‌گذاری و استارت آپ‌ها نمی‌شود، یادآور شد: اما در همین شهر اردبیل حمایت کامل از این طرح وجود دارد زیرا جلوی پارک خودرو توسط اصناف گرفته شده و به شدت به کاهش ترافیک کمک کرده است.
در پایان این نشست به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولین از کارکنان معلول و عضو بهزیستی این شرکت تجلیل شد.
انتهای پیام/
رزرواسیون پارک به دلیل کمبود جای پارک در تبریز ممکن نیست/ کاهش سرقت خودرو در طول ۴ سال سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار