رئیس اشتغال‌ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد؛

جذب ۷۴.۱ درصد تسهیلات مشاغل خانگی در آذربایجان شرقی

1402/09/12 - 09:59 - کد خبر: 103978 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره اشتغال‌ و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از جذب ۷۴.۱ درصد تسهیلات مشاغل خانگی در سطح استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش نصر، رسول جعفری صبح یک شنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر گفت: اعتبار ابلاغی تسهیلات مشاغل خانگی برای استان آذربایجان شرقی در سال جاری ۱۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌باشد که تاکنون ۱۴۱ میلیارد تومان یعنی ۷۴.۱ درصد آن جذب شده است.
وی افزود: شهرستان شبستر با ۱۰۰ درصد جذب اعتبار ابلاغی تسهیلات مشاغل خانگی جز شهرستان‌های پیشرو است.
رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی گفت: میزان اعتبار ابلاغی تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان اهر امسال ۸۲ میلیارد ریال می‌باشد که تاکنون ۶۸ میلیارد ریال یعنی ۸۳ درصد آن جذب شده است.
وی افزود: شهرستان اهر در جذب تسهیلات مشاغل خانگی در رتبه هشتم استانی قرار گرفته است.
رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اینکه ایجاد اشتغال برای بیکاران و به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی از اولویت‌های مهم دولت است، از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها انتظار داریم در معرفی متقاضیان و پرداخت تسهیلات در کمترین زمان اقدام کنند تا به موقع اعتبارات اشتغال زایی جذب شود.
رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی از ثبت ۹۲.۵۵ درصدی اشتغال ایجاد شده در استان آذربایجان شرقی در سامانه ملی رصد اشتغال کشور خبر داد.
وی گفت: تعهد استان آذربایجان شرقی در ثبت اشتغال ایجاد شده در این سامانه ۴۷ هزار و ۱۶۵ مورد اشتغال می‌باشد که تاکنون ۹۲.۵۵ درصد آن یعنی ۴۳ هزار و ۶۵۳ مورد اشتغال ثبت شده است.
رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی گفت: شهرستان ورزقان با ثبت ۱۲۵.۳۶ درصد اشتغال ایجاد شده در سامانه ملی رصد اشتغال کشور جز شهرستان‌های پیشرو است.
جعفری گفت: در شهرستان اهر نیز از دو هزار و ۲۶۴ تعهد ثبت اشتغال ایجاد شده در سامانه ملی رصد اشتغال، دو هزار و ۵۹ مورد که ۹۰.۹۵ درصد می‌باشد ثبت شده است.
جعفری گفت: شهرستان اهر با ثبت این تعداد اشتغال ایجاد شده در سامانه ملی رصد اشتغال در رتبه یازدهم استانی قرار گرفته است.
انتهای پیام/
جذب ۷۴.۱ درصد تسهیلات مشاغل خانگی در آذربایجان شرقی خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار