فرمانده انتظامی استان خبر داد:

۴۰۶ نقطه آلوده در طرح پیشگامان انتظامی در آذربایجان شرقی شناسایی شد

1402/09/11 - 15:45 - کد خبر: 103944 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از اجرای طرح پیشگامان انتظامی چهار با هدف شناسایی و برخورد با کانون های جرم خیز در استان خبر داد و گفت: بر این اساس تعداد ۴۰۶ نقطه آلوده شناسایی و پاکسازی و تعداد ۲۴۸ نفر از جلب شده ها دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی روز شنبه با تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر افزایش احساس امنیت در جامعه و رضایتمندی مردمی طرح پیشگامان انتظامی چهار  در سرتاسر استان به اجرا درآمد.
وی اضافه کرد: همچنین تعداد ۴۳ دستگاه خودرو و ۹ دستگاه موتورسیکت سرقتی و بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۴۰۰ معتاد خطرناک و تابلو دستگیر و تحویل مراکز و کمپ های ترک اعتیاد شد.
محمدی با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: طی اجرای این طرح، تعداد پنج نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد راهبندان و عربده کشی آرامش و آسایش شهروندان به مخاطره انداخته بودند نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
وی به کشفیات کالای قاچاق و اقلام ممنوعه نیز در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: در حدود یک هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و تعداد سه هزار و ۴۹۷ عدد قرص روانگردان و مقادیری اقلام ممنوعه از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، اجرای طرح پیشگامان انتظامی چهار  را در جهت مطالبه شهروندان عنوان کرد و گفت: بر عهدی که با مردم بسته ایم پایبند بوده و آرامش خود را فدای آسایش و آرامش شهروندان خواهیم کرد و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد می کنیم.
انتهای پیام/
۴۰۶ نقطه آلوده در طرح پیشگامان انتظامی در آذربایجان شرقی شناسایی شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار