.بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی خبر داد:

اجرای طرح «دارو رسان» برای جانبازان ۷۰ درصد تبریز

1402/09/11 - 15:30 - کد خبر: 103939 نسخه چاپی

نصر: معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، گفت: طرح ابتکاری «دارو رسان» در فاز اول برای جانبازان سرافراز ۷۰درصد تبریز اجرا می‌شود.

به گزارش نصر، حسین نوزاد در جمع خبرنگاران، گفت: در این طرح، بیمۀ طرف قرارداد، داروهای مورد نیاز جانبازان سرافراز ۷۰درصد تبریز را درب منزل تحویل می‌دهد.
وی افزود: تهیه آسان داروهای مورد نیاز یکی از دغدغه‌های مهم ایثارگران معزّز به ویژه ایثارگرانی است که به دلایل مختلف از جمله کهولت سن و بیماری دچار مشکل در تردد و به تبع آن تامین دارو هستند.
نوزاد اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران درصدد است تا با اجرای طرح دارو رسان (تحویل دارو درب منزل ایثارگران) تا حدودی این مشکل را مرتفع کرده و با هدف ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات سلامت محور، خدمت رسانی به ایثارگرانی که سالمند بوده و یا مبتلا به بیماری مزمن هستند را تسهیل کند.
معاون بهداشت ودرمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی ادامه داد: دارو رسان در فاز نخست به جانبازان سرافراز ۷۰درصد تبریز خدمت می‌دهد و در ادامه جانبازان ۷۰درصد شهرستان‌های استان و همچنین پدران و مادران شهدا در این طرح مورد توجه قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام/
اجرای طرح «دارو رسان» برای جانبازان ۷۰ درصد تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار