مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی؛

تخلف موسسه غیرمجاز پزشکی در سراب تایید شد

1402/09/11 - 15:03 - کد خبر: 103936 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: تخلف موسسه غیرمجاز پزشکی در سراب و حکم تعطیلی این موسسه تایید شد.

به گزارش نصر، «صمد حضرتی»، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این پرونده توسط دانشگاه علوم پزشکی سراب به اداره تعزیرات این شهرستان ارجاع شده است، افزود: به پرونده این موسسه متخلف که برای انجام امورات پزشکی مانند ازون تراپی و اتوهموتراپی هیچ مجوزی نداشت در این شعبه رسیدگی شد.
وی اظهار کرد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم و نظریه کارشناس مربوطه با احراز تخلف ایجاد موسسه پزشکی غیرمجاز علاوه بر تعطیلی آن به توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی صاحب این موسسه حکم داد اما با قانع نشدن متهم، پرونده دوباره در شعبه سوم تجدید نظر مورد رسیدگی قرار گرفت و حکم صادره تایید شد.

جریمه ۳۴ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریالی قاچاق کننده مواد نفتی در شبستر
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به پرونده کشف ۱۸ هزار لیتر میعانات گازی و ۹۲ پالت مواد نفتی از انبار یک کارگاه مصالح ساختمانی در اطراف شهرستان شبستر، گفت: این پرونده که با گزارشات مردمی توسط بازرسان سپاه شبستر به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شده بود، در این شعبه رسیدگی شد.
حضرتی، ادامه داد: با توجه به دریافت استعلامات و نتایج آزمایش انجام شده و دفاعیات متهم و از طرفی عدم ارایه مدارک قانونی لازم دال بر مجاز بودن ذخیره مواد نفتی یارانه ای، اتهام قاچاق محرز شد.
وی یادآور شد: متهم علاوه بر ضبط مواد کشف شده با احتساب بهای مال فروخته شده به پرداخت ۳۴ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال جزای نقدی به میزان سه برابر ارزش کالا محکوم شد.در نیمه نخست امسال اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات استان به دنبال رسیدگی به پنج هزار و ۴۴۶ پرونده در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از ۹۰۶ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
در این بازه زمانی به دنبال رسیدگی به یک هزار و ۹۲۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در آذربایجان شرقی، قاچاقچیان به پرداخت بیش از دو هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
انتهای پیام/
تخلف موسسه غیرمجاز پزشکی در سراب تایید شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار