میررضا فاطمی:

۱۶ میلیون تن بار توسط ناوگان حمل بار آذربایجان‌شرقی حمل شد

1402/09/11 - 14:39 - کد خبر: 103934 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: امسال ۱۶ میلیون تن بار توسط ناوگان حمل و نقل بار استان به نقاط مختلف کشور حمل شد.

به گزارش نصر، «میررضا فاطمی» با بیان اینکه میزان جابجایی بار در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱.۵ درصد افزایش یافته است، افزود: در این مدت یک میلیون و ۱۶۳ هزار و ۷۳۶ برگ بارنامه برای جابجایی این کالاها صادر شده است.
وی اظهار کرد: میزان صدور بارنامه نیز در این مدت ۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته به طوری که در هشت ماه سال گذشته ۹۵ هزار و ۸۵۴ برگ بارنامه صادر شده بود.
رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ۲۸۸ شرکت و موسسه حمل و نقل بار، یک پایانه بار در تبریز، ۱۰ انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و ۱۴ انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین در زمینه حمل و نقل بار استان فعال هستند.
فاطمی، ادامه داد: ۳۷ هزار و ۵۰ راننده باری دارای کارت هوشمند در استان فعال هستند که بر روی ۲۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان سنگین و نیمه سنگین دارای کارت هوشمند کار می کنند.
وی یادآور شد: تعداد کل ناوگان باری آذربایجان شرقی با احتساب وانت بار ۵۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه است.
آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/
۱۶ میلیون تن بار توسط ناوگان حمل بار آذربایجان‌شرقی حمل شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار