خبر/

رج به رج، سومین دوره خود را با 300 شال کلاه به جشن نشست

1398/10/05 - 12:09 - کد خبر: 10392 نسخه چاپی

نصر: طرح رج به رج سومین دوره خود را در آخرین روزهای پاییزی برگزار کرد و طعم شیرین باهم بودن را بار دیگر با هدایای 300 یار مهربان با کودکان مبتلا به سرطان تسکین سهیم شد.

به گزارش نصر، مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین به تشریح عملکرد طرح رج به رج طی سه دوره پرداخت و گفت: رج به رج برای سه سال متوالی در آذرماه سال جاری با همراهی شهروندان عزیز از سراسر کشور برگزار شد و همچون دوره های پیشین با مهر همراهان تسکین به پایان کار خود رسید.
جواد میلانی افزود: طرح رج به رج در سومین دوره خود طی فراخوانی برای علاقمندان و همراهان تسکین اعلام کرد که آخرین روز پاییزی را با شال و کلاه برای کودکان مبتلا به سرطان به جشن خواهد نشست و طی آن شهروندان تبریزی و دیگر استان های کشور با 300 شال و کلاه به استقبال این طرح آمدند.
وی با بیان اینکه این طرح توانسته طی این مدت در میان شهروندان در نقاط مختلف کشور جای باز کند، اظهار داشت: رج به رج در این دوره از تبریز و حومه و شهرهای مختلف همچون بندرعباس، رشت، بندرکیا شهر و تهران شال و کلاه دریافت کرد.
مدیرعامل تسکین همچنین افزود: تسکین سه سال است که آخرین روز پاییز را با هدایایی از طرف تمام مردم این سرزمین در کنار کودکان مبتلا به سرطان در بیمارستان کودکان تبریز می گذراند و با آرزوهای خوب و امید به آینده به استقبال زمستان می رود.
وی حفظ روحیه و امید در کودکان و خانواده‌هایشان را از دغدغه‌های این موسسه دانست که طی برنامه‌های مختلف سعی دارد تا بیماری و دوری از خانواده آنها را از مراسم و سنت‌ها و روزهای خوش دور نکند.
میلانی ادامه داد: شال و کلاه های بافتنی طی مراسمی به همراه هدایای ویژه یلدایی و تنقلات این مناسبت به کودکان اهدا شد و این شب با خاطره ای خوش به جشن نشسته شد.

انتهای پیام/
رج به رج، سومین دوره خود را با 300 شال کلاه به جشن نشست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار