سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مطرح کرد:

الزام به انجام حداكثر صرفه‌جویی مالی در بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی

1402/09/10 - 22:43 - کد خبر: 103874 نسخه چاپی

نصر: سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، مدیران ستادی و شهرستانی این بنیاد را به طراحی و عملیاتی‌ساختن برنامۀ صرفه‌جویی حداکثری در هزینه‌های جاری مکلف کرد.

به گزارش نصر، «علی‌اکبر سلمانی» در جلسۀ شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی که در سالن جلسات حوزۀ ریاست ستاد استانی این بنیاد برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط مالی و تنگناهای اقتصادی، باید صرفه‌جویی جدی در هزینه‌ها به ویژه هزینه‌های جاری در دستور کار قرار بگیرد.
وی عنوان کرد: انتظار دارم مدیران ستادی و روسای شهرستانی ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح استان این مورد را به عنوان یکی از اولویت‌های کاریِ خود به‌طور جدی مورد توجه قرار دهند.
سلمانی در همین چارچوب، سرپرست معاونت توسعۀ مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی را موظف کرد بخشنامۀ صرفه‌جويی و کاهش هزينه‌های بی‌تاثير در کارايی بنیاد را تدوین و ابلاغ کند.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی همچنین با تاکید بر اینکه تنظیم زمان حضور مدیران و کارمندان در محل‌های خدمت خود جهت انجام وظایف محوله و پاسخگویی به آحاد مردم به‌ویژه جامعۀ معزّز ایثارگری از مصادیق مهم نظم و انضباط اداری است، اظهار کرد: در راستای انتظام‌بخشی به مرخصی ها یا ماموریت‌های اداری لازم است ترک محل خدمت یا عزیمت به ماموریت های درون و برون‌شهریِ هر یک از پرسنل، حتماً با هماهنگی و اطلاعِ سلسله مراتب باشد.
سلمانی، پاسخگویی به‌موقع به مکاتبات، اجرای صحیح و دقیق بخشنامه‌ها و جدّیتِ بیش از گذشته در پیگیریِ تحقق اعتبارات سفر استانی رئیس‌جمهور در حوزۀ بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی را به عنوان دیگر موضوعات پراهمیت برشمرد و خواستار توجه به این موارد شد.
در ادامۀ این نشست هر یک از اعضای شورا در سخنان جداگانه به طرح دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.
انتهای پیام/
الزام به انجام حداكثر صرفه‌جویی مالی در بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار