فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه:

ضربه تاریخی طوفان الاقصی نباید زیرآوارهای غزه مدفون شود

1402/09/10 - 13:05 - کد خبر: 103853 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه گفت: ضربه جبران ناپذیر و تاریخی طوفان الاقصی نباید زیرآوارهای غزه مدفون شود.

به گزارش نصر، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان در همایش اقتدار عاشورایی بسیجیان و رزمندگان در تبریز اظهار کرد: طوفان الاقصی هیمنه دروغین صهیونیزم را شکست و شگفتی جهانی را به دنبال داشت.
وی افزود: این عملیات یکی از بی نظیرترین عملیت‌های تاریخ نظامی گری دنیا بود که هیمنه رژیم ننگین صهیونیستی را بهم ریخت و شکست مفتضحانه‌ای برای صهیونیست‌ها تحمیل کرد که شکست اطلاعاتی آنان را به نمایش گذاشت.
وی با اشاره به سابقه تاریخی جنایات، وحشی گری و جسارت‌های رژیم سفاک صهیونیستی در ۷۵ سال گذشته طوفان الاقصی را عملیات پیشدستانه رزمندگان جبهه مقاومت خواند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه گفت: پذیرش آتش بس به معنای پیروزی و موفقیت جبهه اسلام و تفکر انقلاب اسلامی است و صهیونیست‌ها و آمریکا ناچارند تغییر نظم نوین جهانی و جغرافیای سیاسی به نفع مسلمانان را بپذیرند.
سردار پورجمشیدیان همچنین با اشاره به لزوم حکمفرمایی فرهنگ و تفکر بسیجی در همه عرصه ها، امیدآفرینی و تزریق روحیه امید در آحاد جامعه و دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران را از وظایف سنگین بسیجیان در شرایط حاضر دانست.
انتهای پیام/
ضربه تاریخی طوفان الاقصی نباید زیرآوارهای غزه مدفون شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار