۳۸ درصد بافت فرسوده تبریز در محدوده منطقه ۴ قرار دارد/

تعریف ۴۹ ردیف عمرانی در بودجه امسال شهرداری منطقه ۴ تبریز

1402/09/10 - 11:40 - کد خبر: 103849 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه ۴ تبریز از تحقق ۸۲ درصدی بودجه این منطقه طی هشت ماهه امسال خبر داد و گفت: بودجه منطقه ۴ در سال جاری ۷۸۰ میلیارد تومان است.

به گزارش نصر، هادی مقدم زاده امروز در چهل و سومین قرار خدمت شهرداری تبریز، اظهار کرد: این منطقه یکی از مناطق با وسعت گسترده تبریز و متشکل از چهار ناحیه است به طوری که ۳۸ درصد بافت فرسوده شهری تبریز در منطقه ۴ قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه ۴۵۰ میلیارد تومان از بودجه ۷۸۰ میلیارد تومانی منطقه، عمرانی است، افزود: با تلاش همکاران، تحقق درآمدی منطقه در هشت ماه امسال ۸۲ درصد بوده که ۷۱ درصد آن مربوط به درآمد نقدی و ۱۱درصد نیز غیرنقدی است.
شهردار منطقه ۴ تبریز با بیان اینکه در سال جاری ۴۹ ردیف عمرانی در بودجه تعریف شده است، ادامه داد: تحقق هشت ماه امسال عملکرد عمرانی ۶۶ درصد و عملکرد صرفا عمرانی نیز ۶۰ درصد ثبت شده است به طوری که عملیات عمرانی استخر آتش نشانی، ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل (الغدیر)، ورزشگاه قانلی گول از اهم پروژه های عمرانی منطقه از ابتدای سال ۱۴۰۲ است.
هادی مقدم‌زاده در تشریح مصوبات سه دوره قرار خدمت در این منطقه، خاطرنشان کرد: نخستین دور از قرار خدمت شامل ۲۲ مصوبه بود که ۱۷ مورد آن محقق شده و پیگیر حل سریع بقیه مصوبات از جمله مشکل فاضلاب مجتمع مسکونی ماهان، تملک و توافقات خیابان شهید قره‌باغی به شهید مرادی و... هستیم.
مقدم زاده با بیان اینکه در دور دوم قرار خدمت از ۹ مصوبه تنها یک مورد تحقق نیافته است، افزود: تملک املاک باند کندرو خیابان ستارخان شامل ۲۹ ملک نیز با دستور شهردار تبریز تسریع می یابد.
وی با اشاره به مطالبه خبرنگاران و حضور اصحاب رسانه در دور سوم قرارهای خدمت گفت: بیشتر این مطالبات در قالب خدمات محله‌ای حل و رفع شده است.
شهردار منطقه ۴ تبریز خاطرنشان کرد: مسیرگشایی ۱۸ متری کوی صفا به طول ۵۰۰ متر نیز از مصوبات دور چهارم قرارهای خدمت بود که در مرحله تملک قرار دارد.
انتهای پیام/
تعریف ۴۹ ردیف عمرانی در بودجه امسال شهرداری منطقه ۴ تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار