اولین زمین اختصاصی ورزش پتانک آذربایجان شرقی در تبریز افتتاح شد

1402/09/09 - 23:14 - کد خبر: 103847 نسخه چاپی

نصر: آیین افتتاح اولین زمین اختصاصی ورزش پتانک آذربایجان شرقی با حضور دبیر فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، آئین افتتاح اولین زمین اختصاصی ورزش پتانک آذربایجان شرقی عصر امروز با حضور دبیر فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان شهرستان تبریز شامگاه پنجشنبه در مجموعه ورزشی شهید دکتر زارع زاده برگزار شد.
در افتتاح این زمین ورزشی که توسط پسر شهید زارع زاده انجام گرفت حسین رضایی ورزشکار ملی پوش و دبیر هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا آذربایجان شرقی توضیحاتی در خصوص ورزش پتانک ارائه داده و قوانین آن را متذکر شد.
سید محسن موسوی با بیان اینکه فعالیت در حوزه همگانی از جمله اهداف مهم فدراسیون است، افزود: سعی می‌کنیم تا بیماران خاص بتوانند در کنار ورزش دوباره سلامتی خود را بدست آورند.
دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا عنوان داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف فدراسیون تشویق بیماران خاص برای حضور در ورزش بوده و در همین زمینه حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.
سعید نامور نیز در این آئین تاکید کرد: علی رغم اینکه شهر شیراز با داشتن ۴۶ زمین اختصاصی ورزش پتانک در سطح کشور رکوردار می‌باشد، ولی امروز شاهد افتتاح اولین زمین اختصاصی این رشته مفرح در تبریز و استان آذربایجان شرقی هستیم.
رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا آذربایجان شرقی یادآور شد: شهردار محترم کلانشهر تبریز قول ساخت زمین اختصاصی پتانک در پارک‌های هر منطقه شهرداری را داده تا خانواده‌ها هم به ورزش پتانک روی بیاورند.
انتهای پیام/
اولین زمین اختصاصی ورزش پتانک آذربایجان شرقی در تبریز افتتاح شد خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار