خبر/

انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

1402/09/09 - 15:48 - کد خبر: 103834 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان روز سه‌شنبه 14 آذر ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، محمد عزیزی‌راد اظهار کرد: با توجه به اهمیت و نقش روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی و پاسخگو کردن دستگاه ها و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی ها و ضرورت ارتقای وضعیت کیفی واحدهای روابط عمومی و لزوم هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت های روابط عمومی سازمان ها، ادارات، نهادها و شرکت ها در هر استان، شورای هماهنگی روابط عمومی زیر نظر استاندار به عنوان عالی ترین مقام استانی فعالیت می کند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی به اهداف مهم این شورا اشاره کرد و اظهار کرد: دانش افزایی مدیران و کارکنان، تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های دولت در سطح ملی، استانی و شهرستانی، افزایش کارآمدی روابط عمومی‌های سازمان‌های دولتی و نظارت، رتبه‌بندی و ارتقا جایگاه‌های روابط عمومی‌ها در سازمان از مهمترین اهداف تشکیل شورای هماهنگی و روابط عمومی است.
عزیزی‌راد افزود: اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان 9 نفر هستند که دو عضو آن شامل استاندار (در غیاب وی معاون سیاسی استانداری) به عنوان رئیس شورا و مدیرکل روابط عمومی استانداری به عنوان جانشین و دبیر شورا می باشد و  هفت نفر دیگر نیز به وسیله رای مستقیم مجمع عمومی برای مدت دو سال انتخاب می شوند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی به تاریخجه فعالیت این شورا در استان اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی و روابط عمومی آذربایجان شرقی از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود شروع کرده و دو جشنواره در سال های ۱۳۹۰ و ۱۴۰۲ برگزار کرده است.
وی افزود: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار