خبر/

همایش «چشم انداز بازارهای مالی و فرصت های کسب سود» در تبریز برگزار شد 

1402/09/08 - 20:33 - کد خبر: 103761 نسخه چاپی

نصر: همایش «چشم انداز بازارهای مالی و فرصت های کسب سود» در آمفی تئاتر پتروشیمی تبریز برگزار شد. 

به گزارش نصر، موسسه «آی بی شاپ» اولین و بزرگترین مرکز سرمایه گذاری آنلاین کشور، برای اولین بار بعد از افتتاح سوپرمارکت مالی شعبه تبریز اقدام به برگزاری همایش «چشم انداز بازارهای مالی و فرصت های کسب سود» کرد که این همایش با استقبال خوب مخاطبان همراه بود. 
«شهبد صیقلانی» تحلیل گر ارشد حوزه اقتصادی در این همایش گفت: سرمایه گذاری در بازار های مالی در کشوری مانند ایران به دلیل تورم بالا و افت ارزش سرمایه های نقدی ضروری است، چرا که کمک شایانی برای حفظ ارزش سرمایه و مهار تاثیر تورم بر روی سرمایه ما دارد. 
وی ضمن اشاره به اینکه اولین و مهمترین متغیری که از رکود یا رونق کشور خبر می دهد، رشد تولید ناخالص داخلی است گفت: به دلیل تورم های پی در پی در کشور، پس انداز های خرد خانواده ها در صورت عدم سرمایه گذاری، روز به روز رو به افول خواهد رفت، البته انتظار می رود، با توجه به گشایش های صورت گرفته در روابط بین المللی و افزایش فروش نفت در یک سال گذشته، جهش های سنگین نرخ ارز کنترل شود و افزایش منطقی و با شیب ملایم تری را در بازار نرخ ارز شاهد باشیم. 

تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاران در تبریز
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در این همایش در مورد اهمیت سرمایه گذاری گفت: مجموعه شورا و شهرداری تبریز با اجرای همایش علمی فرصت های سرمایه گذاری از دعوت سرمایه گذاران به تبریز و سرمایه گذاری در پروژه های شهری در آینده نزدیک خبر داد. 
شهرام دبیری گفت: دنیا همواره در تلاش است سرمایه گذاران را جذب کند و ما نیز می‌خواهیم سرمایه گذاران تبریزی که عرق شهر تبریز را دارند با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه ای جذب کنیم تا در کلان شهر تبریز سرمایه گذاری های کلان انجام بدهند.

اعتماد یک میلیون و دویست هزار نفری در سرمایه گذاری آنلاین آی بی شاپ
پیمان باغچه سرا، مدیرعامل مرکز سرمایه گذاری آنلاین «آی بی شاپ Ibshop» هدف از اجرای همایش «چشم انداز بازارهای مالی و فرصت های کسب سود» را آشنایی با فرصت ها و ابزار های سرمایه گذاری آنلاین نام برد و افزود: هدف از معرفی بانک های سرمایه گذاری در دنیا کمک به افراد و شرکت های مختلفی است که در بازار سرمایه کارهای سرمایه گذاری انجام دهند.
وی با بیان اینکه تنها هفت سال از تاسیس «آی بی شاپ» را پشت سر گذاشتیم، از سرمایه گذاری یک میلیون و دویست هزار نفر از  هموطنان در این مرکز سرمایه گذاری خبر داد و گفت: دارایی ناخالص آی بی شاپ بیش از ۸٠ هزار میلیارد تومان است که بیش از ۱٠ خدمت مالی و سرمایه گذاری از جانب آی بی شاپ، ۱۸ شعبه سوپرمارکت مالی در سراسر کشور و هفت صندوق سرمایه گذاری با میزان ریسک پذیری متفاوت از دیگر خدمات مرکز سرمایه گذاری آنلاین آی بی شاپ بشمار می رود.
انتهای پیام/
همایش «چشم انداز بازارهای مالی و فرصت های کسب سود» در تبریز برگزار شد  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار