سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی؛

نوزاد عجول بستان آبادی در داخل آمبولانس به دنیا آمد

1402/09/08 - 14:49 - کد خبر: 103740 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: نوزاد عجول بستان آبادی به کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه شیبلی در داخل آمبولانس چشم به جهان گشود.

به گزارش نصر، وحید شادی نیا روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز تماس تلفنی مبنی بر درخواست کمک برای مادر باردار ۱۹ ساله در روستای "نوجه ده کوه" دریافت شد و بلافاصله توصیه‌های لازم توسط کارشناسان و پزشک مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ به همراهان بیمار ارائه و همزمان نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس یعنی پایگاه اورژانس شیبلی به محل فوریت اعزام شد.
وی گفت: کارشناسان اورژانس شیبلی در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند و پس از حضور بر بالین مادر باردار و انجام معاینات و اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس، به دلیل نزدیکی زایمان تصمیم به انتقال به بیمارستان گرفته شد.
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی افزود: در مسیر انتقال، فرایند زایمان آغاز شد که بلافاصله آمبولانس در مکانی امن پارک و مدیریت فرایند زایمان انجام شد و بند ناف که دور گردن نوزاد پیچیده شده بود، آزاد شد.
شادی نیا ادامه داد: نوزاد متولد شده پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی از سوی کارشناسان فوریت‌های پزشکی، برای تکمیل روند مراقبت‌های درمانی به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد منتقل و مادر و نوزاد با حال عمومی مطلوب تحویل زایشگاه شد.
انتهای پیام/
نوزاد عجول بستان آبادی در داخل آمبولانس به دنیا آمد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار