سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت استقرار چرخه بهره‌وری در نظام اداری

1402/09/08 - 13:40 - کد خبر: 103730 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی اظهار کرد: استقرار چرخه بهره‌وری در نظام اداری باید به عنوان بخشی از برنامه‌های تحول اداری در سرلوحه کاری دستگاه‌ها قرار گیرد.

به گزارش نصر، حیدر فتح‌زاده در دوره آموزشی «ارتقای بهره‌وری در بخش دولتی» که در تبریز برگزار شد، مطرح کرد: ارتقای بهره‌وری به عنوان راهبردی‌ترین برنامه پیشران توسعه اقتصادی و اجتماعی نیازمند تدوین برنامه مناسب در بخش عوامل تولید و مدیریت هزینه‌ها است. 
وی با اشاره به تفکیک بخش‌های اجتماعی به بخش عمومی و خصوصی، افزود: به نظر می‌رسد در بخش عمومی بیشتر رویکرد هزینه‌ای و در بخش خصوصی رویکرد سودگرا حاکم است.
وی عنوان کرد: بر این اساس اصلاح فرایندها، نگاه به آینده و ارائه خدمات با رویکرد مشتری‌گرایی و رضایت‌مند کردن دریافت کنندگان خدمات متفاوت است. 
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، اصلاح فرآیندهای خدمات اداری، ساده‌سازی فرآیندهای اداری، انتخاب رویکرد آینده‌نگاری در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها با رویکرد مشارکت‌گرایی در فرایند برنامه‌ریزی را گامی مهم در برنامه‌ریزی بیان کرد. 
وی خاطرنشان کرد: استقرار چرخه بهره‌وری در نظام اداری باید به عنوان بخشی از برنامه‌های تحول اداری در سرلوحه کاری دستگاه‌ها قرار گیرد تا خروجی آن ارتقای شاخص‌های بهره‌وری و ارزش افزوده باشد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، در این دوره آموزشی، علی دیوسالار به تشریح راهکارهای ارتقای بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی پرداخت.
انتهای پیام/
ضرورت استقرار چرخه بهره‌وری در نظام اداری خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار