معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز تشریح کرد:

هدف از پروژه تجاری میدان ساعت تبریز

1402/09/07 - 14:41 - کد خبر: 103643 نسخه چاپی

نصر: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: هدف ما در تعریف پروژه های تجاری جدید از جمله پروژه تجاری میدان ساعت،  تسهیل دسترسی انسان ( شهروندان و گردشگران) به مجموعه وزین و تاریخی هسته مرکزی شهر است.

به گزارش نصر، محمدرضا روشنی در گفت و گویی افزود: پروژه های تجاری جدید از جمله پروژه تجاری میدان ساعت ، شهرداری بر پایه توسعه حمل ونقل عمومی تعریف می شود.
وی ضمن تاکید بر انسان محور بودن توسعه شهری گفت: توسعه و زندگی بخشیدن به محدوده مرکزی شهر تنها با تسهیل دسترسی انسان ها به این محدوده امکان پذیر است و این امر با تقویت حمل ونقل عمومی ازجمله افزایش ناوگان، توسعه خطوط مترو ، افزایش مسیرهای BRT و... و همچنین ایجاد محدودیت برای خودروهای شخصی امکان پذیر است.


 
محمدرضا روشنی افزود: یکی از پتانسیل های مهم شهر تبریز از قدیم تا اکنون بازار بزرگ تبریز است که در سطح جهانی مورد توجه می باشد همین امر نشان از قطب اقتصادی بودن کلانشهر تبریز از گذشته تا به اکنون است. حال آنکه اگر بخواهیم در راستای تسهیل دسترسی خودروها به این محدوده عمل کنیم اساس تخریب این مجموعه وزین را پایه ریزی کرده ایم هدف ما در تعریف پروژه های تجاری جدید از جمله پروژه تجاری میدان ساعت ،  تسهیل دسترسی انسان ( شهروندان و گردشگران) به مجموعه وزین و تاریخی هسته مرکزی شهر می باشد. مطمئنا برای نیل به این هدف عملکرد مسئولان شهری و شهروندان هردو کارساز است.
انتهای پیام/
هدف از پروژه تجاری میدان ساعت تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار