خبر/

جستجوی هواپیمای سقوط کرده در سبلان امروز از سرگرفته می‌شود

1398/10/05 - 09:35 - کد خبر: 10358 نسخه چاپی

نصر: مقام‌های محلی در استان اردبیل می‌گویند که با توقف عملیات جستجو در روز چهارشنبه اثری از بقایای هواپیمای سقوط کرده در سبلان بدست نیامده و جستجوها از صبح پنجشنبه از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، به گفته آنها، وزش باد شدید، کولاک و شرایط نامساعد جوی در ارتفاعات سبلان جستجو برای نیروهای امدادی را بسیار سخت کرده بود و با وجود گسیل چندین گروه از شهرستان‌های مختلف استان به سمت ارتفاعات و قله سبلان و نیز عملیات متعدد پروازی بالگردهای ارتش ، هلال احمر و فوریت‌های پزشکی استان  هیچ اثری از هواپیمای سقوط کرده پیدا نشد.
روابط عمومی ارتش دیروز اعلام کرد: یک فروند جنگنده میگ-۲۹ نیروی هوایی ارتش در منطقه عمومی شمال غرب کشور و در حین اجرای ماموریت دچار سانحه شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، این جنگنده پیش از ظهر دیروز حین پرواز عملیاتی در منطقه عمومی شمال غرب کشور و در ارتفاعات سبلان دچار سانحه شد. خلبان این جنگنده سرهنگ «محمدرضا رحمانی» از خلبانان مجرب نیروی هوایی بوده است.
روابط عمومی ارتش یادآور شد: با وجود شرایط جوی نامساعد و برف‌گیر منطقه و صعب‌العبور بودن محل سانحه، تلاش برای مشخص شدن وضعیت خلبان جنگنده توسط تیم‌های جستجو و نجات هوایی و زمینی ادامه دارد.
در عملیات جستجو  در ارتفاعات سبلان نیروهای ارتش، هلال احمر، اورژانس مشارکت  دارند.
سبلان با ارتفاع چهار هزار و811 متر از سطح دریا سومین قله بلند ایران بوده و در استان اردبیل قرار دارد.
انتهای پیام/
جستجوی هواپیمای سقوط کرده در سبلان امروز از سرگرفته می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار