خبر/

فرمانده پليس فرودگاه هاي آذربايجان شرقي معرفي شد

1398/10/05 - 07:13 - کد خبر: 10354 نسخه چاپی

نصر: مراسم تکريم و معارفه فرمانده پليس فرودگاههاي استان آذربايجان شرقي طی مراسمي در سالن اجتماعات فرودگاه تبريز، برگزار شد.

به گزارش نصر،  در این مراسم که سردار مهری فرمانده پلیس فرودگاه های کشور نیز حضور داشت از خدمات سرهنگ الهوردی خضرلو تقدیر و سرهنگ محسن لریان به عنوان فرمانده جدید فرودگاههای استان آذربایجان شرقی معرفی شد.
در ابتدای این دیدار که فرمانده هان نظامی و انتظامی استان آذربایجان شرقی، مدیران استانی و مسئولین نهادها و ارگانهای فرودگاه تبریز حضور داشتند، مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی ضمن تمجید از خدمات سرهنگ خضرلو گفت: ایشان از شناخته شده ترین و خوشنام ترین فرماندهین پلیس استان هستند و در طول تصدی فرمانده پلیس فرودگاههای استان منشا خدمات و برکات زیادی برای این فرودگاه بودند.
آذری گفت: هم چنین با شناختی که از جناب سرهنگ لریان وجود دارد، اطمینان دارم با تعامل و همکاری همه جانبه کلیه نهادهای فرودگاهی روند خدمت رسانی به مردم و مسافرین محترم در این فرودگاه تداوم خواهد یافت.
مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه های در دست انجام فرودگاه تبریز گفت: مهم ترین چالش این فرودگاه در سالهای گذشته،  محدودیت فضای ترمینال بوده است که در همین راستا تکمیل پروژه ترمینال 14000 متر مربعی فرودگاه تبریز با اعتبار 280 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است که هم اکنون مراحل چاپ آگهی فراخوان انجام پذیرفته است و در روزهای آینده با بازگشایی پاکت ها، پیمانکار پروژه کار خود را آغاز خواهد کرد.
وی هم چنین گفت : پروژه توسعه اپرون فرودگاه تبریز نیز از پیشرفت حدود 75 درصد برخوردار است که طبق برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده است این پروژه تاآخر سالجاری افتتاح شود.
در ادامه سرهنگ الهوردی خضرلو فرمانده پیشین پلیس فرودگاههای استان در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از کلیه فرماندهین سابق فرودگاه تبریز گفت: در طول حدود 39 سال خدمت در پلیس و نیروی انتظامی انگیزه ای جز کسب رضایت الهی و خدمت به مردم نداشته ام که امیدوارم مورد قبول خداوند متعال قرار گیرد.
سخنران بعدی این مراسم سردار مهری فرمانده پلیس فرودگاههای کشور بود.
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر تبریز گفت: تبریز شهر قهرمانان و نام آوران تاریخ ایران است و اطمینان دارم جناب سرهنگ لریان توفیق خدمت در این شهر را قدر خواهند دانست و با تمام وجود برای کسب رضایمتندی مردم تلاش خواهند کرد.
وی افزود: نهادها و ارگانهای مختلفی اعم از امنیتی، انتظامی و اجرایی در فرودگاههای کشور فعالیت می کنند که اگر روحیه تعامل و هماهنگی در میان آنان حاکم نباشد در روند خدمت رسانی اخلال ایجاد می شود که البته یقین دارم روحیه خدمت رسانی به مردم و مراجعین فرودگاهها در میان کلیه مسئولین امنیتی و اجرایی تمام فرودگاههای کشور حاکم است.
در پایان جلسه سرهنگ لریان فرمانده جدید پلیس فرودگاههای آذربایجان شرقی ضمن تشکر از حسن اعتماد سردار فرماندهی پلیس فرودگاههای کشور و تشکر از تلاشهای سرهنگ خضرلو، به تشریح اهم اهداف خود در فرودگاه تبریز پرداخت.
وی گفت: پیروی از دستورات سلسله مراتب فرماندهی، اخلاق مداری، ولایت مداری، تلاش برای ارتقا آموزش های حرفه ای و در نهایت خدمت به مردم و مسافرین جزو مهم ترین برنامه های بنده در فرودگاه تبریز است.
اهداء لوح تقدیر به الهوردی خضرلو و حکم انتصاب به محسن لریان توسط فرمانده پلیس فرودگاههای کشور پایان بخش این مراسم بود.
انتهای پیام/
فرمانده پليس فرودگاه هاي آذربايجان شرقي معرفي شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار