مدیر عامل سازمان مدیرت پسماند شهرداری تبریز مطرح کرد:

آمادگی برای برف روبی و محلول‌پاشی در روزهای بارش برف در تبریز

1402/09/05 - 22:11 - کد خبر: 103513 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل سازمان مدیرت پسماند شهرداری تبریز از آمادگی کامل ماشین آلات سنگین و مخازن ذخیره محلول‌سازی و اکیپ‌های محلول‌پاشی و برف‌روبی این سازمان خبر داد.

به گزارش نصر، حبیبه هراتی در رابطه با این موضوعی اظهار کرد: امسال نیز طبق دستور شهردار تبریز در ایام بارش‌های زمستانی، سیستم محلول‌پاشی توسط اکیپ‌های مجهز این سازمان فعال شده است. 
وی تشریح کرد: برای حفظ محیط زیست، کاهش هزینه‌های سرسام‌آور و سلامتی شهروندان نمک‌پاشی را از سیستم خدمات شهری حذف و محلول‌پاشی اصولی و مدیریت شده، جایگزین خواهد شد.

امضای تفاهم‌نامه مشترک اجرای طرح جامع فرهنگ‌سازی آموزش و مدیریت‌پسماند در سطح مدارس
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز اعلام کرد: تفاهم‌نامه مشترک اجرای طرح جامع فرهنگ‌سازی آموزش و مدیریت‌پسماند در سطح مدارس با اداره‌کل آموزش و پرورش استان امضا می‌شود.
 هراتی در جریان نشست خود با مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص همکاری‌های مشترک آموزشی و فرهنگی در حوزه مدیریت پسماند، از امضای تفاهم نامه مشترک با اداره‌کل آموزش و پرورش استان در راستای فرهنگ‌سازی آموزش و مدیریت پسماند در سطح مدارس خبر داد.
وی تشریح کرد: راهکارهای اساسی تعامل سازنده بین سازمان و آموزش و پرورش استان درخصوص اجرای طرح تفکیک از مبدا، ایجاد بسترهای لازم آموزشی و فرهنگی از طریق برگزاری دوره‌های ویژه آموزشی و فرهنگی و هنری در بین مدارس، جذب همیاران پسماند از بین مدارس در این نشست بررسی شد.
وی ادامه داد: اقدامات اولیه در خصوص مدیریت پسماند مدارس، همکاری در حوزه مدیریت پسماند و تهیه پیش‌نویس تفاهم‌نامه همکاری سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و اداره‌کل آموزش و پرورش استان از محورهای اصلی این نشست به شمار می‌رود.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز همکاری بین سفیران سلامت چارچوب همکاری‌های مشترک و توجه ویژه به فرهنگ‌سازی زیرساختی در حوزه آموزش و پرورش و چرخه اقتصادی پسماند و اجرای شیوه نامه‌های مدیریت پسماند و تفکیک از مبدا به روش هوشمند را از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه ذکر کرد.
انتهای پیام/
آمادگی برای برف روبی و محلول‌پاشی در روزهای بارش برف در تبریز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار