خبر/

وزیر آموزش و پرورش با مادر شهید مدافع حرم در تبریز دیدار کرد

1398/10/04 - 18:06 - کد خبر: 10351 نسخه چاپی

نصر: وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل شهید مدافع حرم تبریز "صادق عدالت اکبری" با مادر این شهید سرافراز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش نصر،  محسن حاجی میرزایی روز چهارشنبه در ابتدای سفر ۲ روزه خود به آذربایجان شرقی با همراهی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با حضور در منزل مادر و معلم فرهنگی شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری گفت: باعث افتخار است که مادران شهیدی همچون شما را بعنوان سرمایه آموزش و پرورش کشور داریم.
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: همه افتخار جامعه تعلیم و تربیت کشور نیروهای فرهیخته و فداکار است که با تربیت اسلامی فرزندانی پرورش داده اند که پاسداری از اسلام و کشور سرلوحه کارشان است.
حاجی میرزایی تاکید کرد: اگر بتوانیم ظرفیت دانش آموزان را با شناخت کافی بالا ببریم ایجاد معنویت کرده ایم چرا که در سند تحول بنیادین مهم ترین کارکرد آموزش و پرورش به سمت تربیت کردن است.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در دهه های گذشته تغییراتی شتابزده را تجربه کرده است و اگر اجرای سند تحول هم شتابزده باشد به هدف نمی رسد، گفت: ما ماموریت داریم نظام سنجش چند ساحتی داشته باشیم.
 در پایان این دیدار وزیر آموزش و پرورش از غفوری مدیر دبیرستان شاهد و مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری تقدیر کرد.
 محسن حاجی میرزایی در این سفر دو روزه قرار است ضمن افتتاح چهار طرح و بازدید از مناطق زلزله زده با خانواده شهدای مدافع حرم و امام جمعه تبریز دیدار و گفت و گو کند.
دبیرستان طالقانی، دبیرستان مصلی نژاد، باشگاه پیشکسوتان و کلینیک دندان پزشکی فرهنگیان طرح هایی است که در جریان این سفر افتتاح خواهد شد.
همچنین اجلاس مشترک شورای معاونین، روسا و مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان، جلسه با برگزیدگان شهرداران مدارس تبریز، همایش مشترک مدیران کل نوسازی و روسای مجامع، اجلاس معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی استان ها و مراسم رونمایی از کتاب های فرهنگ شهروندی با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود.
حاجی میرزایی در این سفر دو روزه با عزیمت به مناطق زلزله ترکمانچای میانه ضمن دیدار با مردم آسیب دیده از مراکز آموزشی بازدید می کند.
انتهای پیام/
وزیر آموزش و پرورش با مادر شهید مدافع حرم در تبریز دیدار کرد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار