خبر/

خمس پشت شاگردانش درآمد

1402/09/05 - 20:43 - کد خبر: 103508 نسخه چاپی

نصر: سرمربی اسپانیایی تراکتور از بازیکنان خود قاطعانه حمایت می‌کند.

به گزارش نصر، تراکتور در تقابلی از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران روز گذشته (شنبه) با دو گل از سد فولاد خوزستان گذشت. هر دو گل تی‌تی‌ها را در این بازی مهدی حسینی وارد دروازه فولاد کرد.
هواداران تراکتور استقبال سردی از بازی خانگی تراکتور داشتند و تعدادشان به چهار هزار نفر نمی‌رسید. پرشورها همانند بازی نساجی بازیکنان تراکتور را تشویق نکردند اما پاکو خمس تنها فردی بود که مورد حمایت آن‌ها قرار گرفت.
تراکتور اکنون با ۱۸ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. اما یکی از نکات اصلی نارصایتی هواداران تراکتور ناکامی مداوم تی‌تی‌ها در برابر مدعیان و رقبای سنتی (استقلال، پرسپولیس، سپاهان) است.
به گزارش ایسنا، تراکتورِ تحت هدایت پاکو خمس در تقابل با (استقلال، پرسپولیس و سپاهان) تنها دوبار برنده بوده و بقیه بازی‌ها را واگذار کرده؛ قرمزپوشان در فصل جدید برابر هر سه مدعی بازنده بوده‌اند.
تی‌تی‌ها در دوران پس از خصوصی‌سازی خود نیز ۳۵ بار مقابل سه تیم (استقلال، پرسپولیس و سپاهان) صف‌آرایی کرده‌اند که حاصل آن ۲۱ باخت، شش مساوی و تنها هشت برد بوده است.
پاکو خمس، سکان‌دار اسپانیایی تراکتور در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد در خصوص جو ورزشگاه یادگارامام (ره) اظهار کرد: دوست دارم پیامی به هواداران بدهم. ما همیشه به نظر هواداران احترام می‌گذاریم ولی نیاز داریم از کل تیم و همه بازیکنان حمایت کنند. همه بازیکنان را دوست داشته باشند و در شرایط سخت باز هم ثابت کنند که متفاوت هستند.
او ادامه داد: جو امروز استادیوم را دوست نداشتم. بازیکنان تراکتور لایق تمام محبت‌های دنیا هستند. باز هم تکرار می‌کنم به نظر هواداران احترام می‌گذارم و به بازیکنان افتخار می‌کنم.
شجاع خلیل‌زاده، نیز پس از این پیروزی به انتقاد از هواداران تراکتور پرداخت. کاپیتان تی‌تی‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من بعد از بازی با استقلال از همه هواداران عذرخواهی کردم. فوتبال است و برد و باخت پیش می‌آید. تیم ما جوان است و به زمان نیاز دارد. دلم خیلی پر است. بگذارید چیزی نگویم چون اگر بگویم برایم حاشیه می‌شود.
او گفت: یک سری چیزها را برای اولین‌بار در زندگی تجربه می‌کنم. خیلی ناراحتم و به من می‌گویند حرف نزنم. هواداران اگر می‌گویند عاشق تراکتور هستند پس پایش بایستند. بازیکنان در ۱۰ دقیقه اول بازی استرس دارند. ما هواداران را دوست داریم. فکر نکنند کم کاری می‌شود. دست زنوزی را می‌بوسم. نیازی به زنوزی و کسی دیگر ندارم، آمدم افتخار کسب کنم و کنار هم باشیم. می‌گویند زنوزی دلال است. مگر مالک باشگاه دلالی می‌کند؟ این حرف خنده‌دار است. کدام تیم هزینه می‌کند و بعد از آن دلال می‌کند.
او اضافه کرد: امروز شاید مصدوم می‌شدم ولی به خاطر هوادار که در سرما می‌آید به میدان رفتم. اما بازیکنان تیم فحش می‌خورند. من در مقطعی در تراکتور بازی کردم ولی چنین جوی را ندیده بودم. علتش را نمی‌دانم‌. بازیکنان در تراکتور دیده نمی‌شوند. از هواداران گله‌مند هستم. برای من خود تراکتور مهم است و با جان و دل بازی می‌کنم.
خلیل‌زاده عنوان کرد: مهدی حسینی بعد از گل تشویق شد اما قبل از گل هو شده بود. این چگونه تشویقی است؟ هوداران باید درست تشویق کنند. من پشت بازیکن تیمم هستم. الان استرس هزار و یک چیز را دارم‌. حتی یک بازیکن هم در رختکن خوشحال نبود، چون خوشحالی در استادیوم ندیدیم. تماشاگران منتطر بودند ما را هو کنند و این باعث ایجاد استرس در بازیکنان شده است.
کاپیتان تراکتور گفت: برد و باخت در فوتبال وجود دارد. ما نمی‌خواستیم ببازیم، می‌خواستیم ببریم. آقای خمس فنی‌ترین مربی ایران است. من نزدیک‌ترین فرد به خمس هستم اما هوادار می‌گوید که فلان بازیکن می‌خواهد خمس در تراکتور نباشد.
خلیل‌زاده گفت: شاید بازی بعدی هم نتیجه نگیریم ولی بازیکنان می‌خواهند ببریم. تلاش می‌کنیم. اگر عاشق تراکتور هستند پای این تیم بمانند و در شرایط بد هم حضور داشته باشند.
کاپیتان تراکتور تصریح کرد: در برد همه پشت ما هستند اما باید هواداران در باخت پشت ما باشند. بازی با استقلال فحش خوردم و هواداران تراکتور پشت من نبود.
تی‌تی‌ها تمرین امروز (یکشنبه) پنجم آذرماه را از ساعت ۱۱:۳۰ در مجموعه ورزشی اختصاصی این باشگاه کردند و خمس در حاشیه این تمرین مجدداً از شاگردانش حمایت کرد.
پاکو خمس، در ابتدای این جلسه تمرینی گفت: فوتبال بسیار خوبی به نمایش گذاشتید و از عملکردتان رضایت دارم. روز گذشته شما تیم بودن را نشان دادید و علی‌رغم اینکه تشویق نشدید، مردانه جنگیدید و پشت هم بودید.
در ادامه، بازیکنان ترکیب اصلی دیدار روز گذشته زیر نظر خولیو، مربی بدنساز تیم، ریکاوری کردند.
سایر بازیکنان نیز پس از تمرین در سالن بدنسازی، برنامه‌های تاکتیکی را در زمین چمن زیر نظر خمس و سایر اعضای کادرفنی پیگیری کردند.
با تصمیم پاکو خمس، دور جدید تمرینات تراکتور برای بازی با گل گهر از روز چهارشنبه، هشتم آذرماه، آغاز می‌شود.
چهار هفته تا پایان نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌وسوم باقی مانده و تراکتور در این مدت باید با تیم‌های گل‌گهر سیرجان، پیکان، ملوان بندرانزلی و صنعت نفت دیدار کند.
انتهای پیام/
خمس پشت شاگردانش درآمد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار